اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خبر داد:

اعزام 15 تیم پزشکی به مناطق محروم بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: 15 تیم پزشکی از سوی بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق(ع) به مناطق محروم استان بوشهر اعزام شدند.

اعزام 15 تیم پزشکی به مناطق محروم بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یعقوب امیری ظهر امروز در مراسم اعزام تیم‌های پزشکی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر همگام با سایر اقشار بسیج در طول این هفته برنامه‌های مختلفی را به منصه ظهور رسانده که یکی از مهم‌ترین آنها اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان است.
امیری هدف از اجرای این ماموریت را در راستای محرومیت زدائی و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به اقشار محروم و بی بضاعت جامعه عنوان کرد و افزود: امیدواریم که این حرکت های انسان دوستانه که قطعا مورد رضایت حق تعالی است، در سطح اجتماع فراگیر شود.
وی تصریح کرد: ما در این برنامه 15 تیم پزشکی که هر تیم شامل پزشک عمومی، پرستار و کارشناس بهداشت است را برای ویزیت رایگان بیماران اعزام کرده‌ایم.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این تیم‌های پزشکی در روستاهای نوکار از شهرستان بوشهر، گنخک، کلات و میان خره از شهرستان دشتی، گلستان، بنیون و بریکان از شهرستان تنگستان و بیدو، کفتارو، کمر زرد و کهرک از شهرستان دشتستان به مدت یک روز به بیماران خدمات و مشاوره های پزشکی و بهداشتی ارائه می‌دهند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: در این برنامه همچنین 750 بسته بهداشتی در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول