اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس:

اجرایی شدن مصوبات مانع محرومیت شهرستان می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رزن در مجلس‌ گفت: به طور قطع اجرایی شدن مصوبات سفر هیئت دولت به استان در رفع محرومیت در شهرستان رزن نقش بسزایی دارد.

اجرایی شدن مصوبات مانع محرومیت شهرستان می‌شود
محمدمهدی مفتح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به دور چهارم رئیس جمهور به استان اظهار کرد: ‌مصوبات خوبی در سفرهای رئیس جمهور به شهرستان رزن مصوب شد که این مصوبات در دور سوم سفر قابل ملاحظه بوده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان رزن یکی از شهرستان‌های محروم است، ادامه داد: به طور قطع اجرایی شدن این مصوبات در رفع محرومیت در این شهرستان نقش بسزایی دارد.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عمده مصوبات سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به شهرستان رزن انجام پذیرفته و تنها تعدادی از آنها مانند سالن ورزشی بانوان، احداث پست برق قروه درجزین باقی مانده که البته زمین پروژه اخیر خریداری شده که لازم است عملیات اجرایی آن شروع شود.
وی ادامه داد: راه‌اندازی سد شنجور از دیگر پروژ‌ه‌های ضروری شهرستان به منظور تأمین آب مردم است که با وجود پیشرفت خوبی که دارد هنوز به اتمام نرسیده است.
مفتح در تشریح مصوبات سفر سوم رئیس جمهور به شهرستان ابراز کرد: با وجود گذشت زمان کوتاهی از سفر سوم رئیس جمهور به رزن و تصویب مصوبات مورد نیاز آغاز عملیات برخی از آنها شروع شده است.
به گفته وی، قسمتی از پروژه کمربند شمالی استان از مصوبات دور سوم سفر، اجرایی شده به طوری که دو قطعه آن بین رزن - قروه درجزین و رزن - دمق در حال اجراست.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب دو واحد درمان و دو واحد مجتمع فرهنگی - هنری در شهرهای دمق و قروه درجزین، از دیگر مصوبات سفر سوم رئیس جمهور است که در صورت اجرایی شدن، امکانات خوبی را برای شهرستان ایجاد می‌کند.
وی با تأکید بر لزوم بیان دلیل عدم اجرای برخی مصوبات از سوی مسئولان اجرایی، تصریح کرد: بررسی مصوبات سفرهای قبلی و رفع موانع پیش رو از اهداف این سفر است، در مجموع تعداد زیادی از مصوبات سفرهای رئیس جمهور به شهرستان رزن اجرایی شده و نبود بودجه عمده عامل عدم اجرای آنهاست.
مفتح در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد دور چهارم سفر رئیس جمهور به استان مایه دلگرمی مردم در رفع مشکلات، نمایش وحدت مسئولان و تبعیت از ولایت باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول