اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست کمیته امداد صورت گرفت؛

ارائه 4 مقاله در همایش رسیدگی به محرومان در یزد

خبرگزاری فارس: مسئول اطلاع‌رسانی نخستین همایش سراسری رسیدگی به محرومان جامعه در فرهنگ رضوی در یزد از ارائه چهار مقاله در این همایش با حضور سرپرست کمیته امداد خبر داد.

ارائه 4 مقاله در همایش رسیدگی به محرومان در یزد
مهدی نشاسته‌گر امروز در حاشیه برگزاری همایش رسیدگی به محرومان در فرهنگ رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در ادامه برگزاری نخستین همایش رسیدگی به محرومین جامعه در فرهنگ رضوی، چهار مقاله از هشت مقاله برگزیده ارائه شد.
وی افزود: سید علیرضا افشانی دکترای جامعه‌شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در این همایش مقاله‌ای با عنوان تبلور عملی سیره امام رضا (ع) در باب رفع فقر و توانمندسازی محرومان در کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه داد.
نشاسته‌گر عنوان کرد: مقاله‌ای با عنوان تبیین وجوه سیره علمی و عملی امام رضا (ع) در ارتباط با نزدیکان و کمک‌رسانی و حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه عصر خود نیز توسط محمد نوروزی، پژوهشگر و کارشناس ارشد علوم تربیتی در این همایش ارائه شد.
وی خاطرنشان کرد: مقاله حجت‌الاسلام احمد صادقیان، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با عنوان مطالعه شیوه‌های خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان با تکیه بر فرهنگ و سیره رضوی نیز سومین مقاله ارائه شده در این همایش بود.
نشاسته‌گر عنوان کرد: اسماعیل خارستانی، کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش نیز مقاله خود را با موضوع مفهوم فقر و شاخص‌های آن از منظر ائمه معصومین (ع) و امام رضا (ع) به عنوان آخرین مقاله در نخستین همایش علمی پژوهشی رسیدگی به محرومان جامعه در فرهنگ رضوی ارائه کرد.
به گزارش فارس، نخستین همایش ملی رسیدگی به محرومان در فرهنگ رضوی از صبح امروز در سالن شهید منتظر قائم دانشگاه یزد با حضور سرپرست کمیته امداد با میزبانی یزد آغاز به کار کرد.
60 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده که از میان آنها 12 مقاله برگزیده شده و قرار است هشت مقاله در این همایش به صورت سخنرانی ارائه شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول