اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از آغاز عملیات احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی خبر داد.

احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی آستارا
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند عصر امروز در جلسه مشترک فرماندهان انتظامی و هنگ مرزی آستارا با مسئولان این شهرستان، هفته نیروی انتظامی را فرصت خوبی برای تعامل با مردم و استفاده از آن برای برقراری بیشتر امنیت دانست.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه آستارا یک شهرستان مرزی و ساحلی است در سه ماهه تابستان امسال اقدام‌های مهمی برای مقابله با نقشه‌های دشمن صورت گرفت.
خورسند برنامه‌ریزی دشمن برای نقاط ساحلی را از جمله مقوله‌های مهم جنگ نرم خواند و افزود: آستارا با وجود جمعیت عظیم شناور و با توجه به مسافرپذیر بودن این شهر از امنیت بالایی برخورد دار است.
وی استیجاری بودن بخش‌های نیروی انتظامی آستارا مانند راهنمایی و رانندگی را از جمله مشکلات نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: اخیرا با اهدای یک قطعه زمین که با همکاری فرماندار آستارا صورت گرفت به زودی کلنگ آغاز عملیات احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آستارا بر زمین زده می‌شود.
فرمانده هنگ مرزی آستارا نیز در این جلسه با اشاره به امنیت موجود در سطح کشور، برقراری چنین امنیتی را در زمانی که بسیاری از کشورها از تامین آن ناتوانند امری بسیار مهم خواند.
ایرج زارعی سرباز ولایت بودن و تحت امر ولایت مطلقه فقیه بودن را یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پرسنل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها دانست.
وی خاطرنشان کرد: امروزه وضعیت امنیتی مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران به حدی است که مقامات جمهوری آذربایجان در آن سوی مرزها به آن اعتراف دارند.
این مسئول با تاکید بر اینکه مرزبانان جمهوری اسلامی آمادگی کامل در برابر هر گونه تهدیدات از طرف دشمنان را دارند، عنوان داشت: هر گونه تحرکاتی که در مرزهای آبی و خاکی این شهرستان انجام می‌گیرد از طرف مرزبانان هوشیار این شهرستان رصد می‌شود.
وی امنیت بالای مرزها را وجود مرزنشینان غیور و متعهد به انقلاب و کشور دانست و بیان داشت: تعامل خوب مرزنشینان این شهرستان با مرزبانان قابل توصیف نیست و جا دارد از همکاری خوب و ستودنی مردم ولایی آستارا قدردانی کنیم.
شهرستان آستارا در ساحل غربی دریای خزر و در شمالی‌ترین نقطه گیلان و آخرین نقطه مرزی ایران و جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول