اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

اضافه شدن 3 پاسگاه پلیس راه در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌ و بلوچستان گفت: سه پاسگاه جدید پلیس راه به آمار پاسگاه‌های پلیس راه استان اضافه می‌شود.

اضافه شدن 3 پاسگاه پلیس راه در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا مجرد اظهار داشت: پاسگاه پلیس راه رمشار در مسیر زابل - زاهدان با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال و پاسگاه پلیس راه سروان در محور سراوان - خاش با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال احداث و به زودی افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: سومین پاسگاه جدید پلیس راه استان مربوط به شهرستان نیکشهر است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: مطالعات احداث پاسگاه پلیس راه نیکشهر به اتمام رسیده و با برآورد اولیه 6 میلیارد ریالی در مرحله برگزاری مناقصه است.
مجرد احداث پاسگاه‌های جدید پلیس راه در محورهای مهم مواصلاتی این استان به ویژه جاده‌هایی که در سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده‌اند بسیار حائز اهمیت دانست.
وی ادامه داد: استقرار وحضور فیزیکی پلیس راه در محورها، گامی مهم برای ارتقای سطح فرهنگ عمومی به ویژه در حوزه مسائل ایمنی و ترافیکی و لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان خواهد بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول