اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد:

بهسازی مسیر میدان خالوحسین تا پلیس راه

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: با توجه به تصادفاتی که در مسیر میدان خالو حسین دشتی‌ تا پلیس راه رخ می‌دهد مبلغ 200 میلیون تومان نیز برای بهسازی این جاده اختصاص یافته است.

بهسازی مسیر میدان خالوحسین تا پلیس راه
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید‌علی هاشمی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده‌ها نقش مهمی در موفقیت مدیران دارند.
وی افزود: اگر شاهد توسعه و پیشرفت پروژه‌ها در شهرستان هستیم به علت همراهی کردن خانواده‌های مدیران با آنها است.
هاشمی یادآور شد: در بخش آبرسانی 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان، در بخش راه و ترابری 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان، در بخش گازرسانی بالغ بر پنج میلیارد تومان، در بخش کشاورزی 42 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون تومان، در بخش بهداشت 370 میلیون تومان، در بخش عشایر شش پروژه با اعتباری بالغ بر 510 میلیون ریال، و برای طرح هادی یک میلیارد و 730 میلیون تومان در سال جاری اعتبار اختصاص یافته است.
وی یادآورشد: برای پارک کوهستانی مبلغ 200 میلیون تومان و برای راه دسترسی این پارک مبلغ 70 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده‌ایم.
هاشمی خاطر نشان کرد: با توجه به تصادفاتی که در مسیر میدان خالو حسین دشتی‌  تا پلیس راه رخ می‌دهد مبلغ 200 میلیون تومان نیز برای بهسازی این جاده اختصاص یافته است.
هاشمی در ارتباط با قسمتی از پل روستای کردلان دربخش شنبه که بواسطه طغیان رودخانه در پایان سال گذشته تخریب شده بود یادآورشد:  برای ترمیم و بازسازی این پل از محل اعتبارات ستاد حوادث و مدیریت بحران اعتباراتی را اختصاص میدهیم.
وی گفت:  هدف اصلی مسئولان خدمت صادقانه به مردم است و بر همین اساس در سال جاری برای بیمارستان شهرستان دشتی 9 پزشک متخصص  را جذب کرده‌ایم با توجه به اینکه پزشکانی که به شهرستان می‌آیند دغدغه اسکان نداشته باشند یک پانسیون شش واحده در مرکز شهرستان برای پزشکان در نظر گرفته‌ایم.
وی افزود: عدالت‌محوری، ساده‌زیستی، مبارزه با اشرافیت، توجه و رسیدگی به اقشار کم درآمد جامعه و امور محرومان و مردمی بودن از مهم‌ترین ویژگیهای دولت نهم و دهم است.
هاشمی شجاعت و ایستادگی دولت نهم و دهم در مقابل بیگانگان و گفتمان حضرت امام و احیای ارزش‌های انقلاب را یکی دیگر از ویژگیهای دولت است.
فرماندار دشتی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام محمد‌باقر (ع) بیان داشت: خداوند سه خصلت، سه ویژگی و سه امتیاز به انسان‌های مومن داده است یکی عزت و سربلندی در دنیا، دوم رستگاری در آخرت و سوم هیبت انسان‌های مومن در دل انسان‌های ظالم است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول