اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه همدان معرفی شد

خبرگزاری فارس: "محمد خیری" به عنوان رئیس پلیس راه استان همدان معرفی شد.

رئیس پلیس راه همدان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه استان، "محمد خیری" به عنوان رئیس پلیس راه استان همدان معرفی و از زحمات "علی‌اکبر جاویدان" تقدیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در این مراسم مقوله امنیت را بزرگترین نعمت خواند و افزود: برقراری نظم و امنیت ترافیکی در حوزه درون‌شهری و برون‌شهری از جمله مقولاتی است که دارای حساسیت بالایی بوده و می‌تواند در کاهش تصادفات و بروز حوادث مثمر ثمر باشد.
سرهنگ مهدی معصوم‌بیگی ابراز داشت: انجام بهتر وظایف در حوزه مأموریتی ترافیکی نیازمند همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط است چراکه این مهم در تأمین امنیت نقش بسزایی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ساختار پلیس راه روستایی آماده عملیاتی شدن است، گفت: بخشی از تصادفات در جاده‌ها و راه‌های فرعی روستایی به وقوع می‌پیوندد که برای جلوگیری از بروز حوادث باید مسیر را به سمت استفاده از ابزار اپتیکی و دوربینی و بهره‌گیری از دستگاه‌های کنترل هوشمند سوق داد.
رئیس سابق پلیس راه استان همدان نیز با تأکید بر اهمیت امنیت ترافیکی اظهار داشت: آمار یک سال تلفات جاده‌ای با آمار شهدای یک سال دفاع مقدس برابری می‌کند که همین امر اهمیت لزوم توجه به برقراری امنیت و نظم جاده‌ای را نشان می‌دهد.
علی‌اکبر جاویدان از فعالیت 19 دستگاه اجرایی در زمینه تأمین امنیت ترافیکی خبر داد و خواستار همکاری و همیاری همه آنها یا نیروی انتظامی برای پیشبرد بهتر امور شد.
وی افزود: استان همدان در سال 85 از بحرانی‌ترین استان‌های کشور در بحث امنیت جاده‌ای بود که با تلاش همه دستگا‌ه‌های ذی‌ربط جزء استان‌های برتر در زمینه تأمین امنیت شده است.
محمد خیری، رئیس پلیس راه استان همدان نیز با ارائه برنامه‌های آینده خود اظهار داشت: وقوع مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای یکی از دغدغه‌های پیش روی کشور است که امیدواریم در استان با پوشش راه‌های مواصلاتی به دستگاه‌های کنترل هوشمند موجبات کاهش تصادفات را فراهم آوریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول