اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری لرستان خبرداد:

برپایی جشنواره جرگه عشاق لرستان در تهران

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری لرستان گفت: 67 فیلم و انیمیشن از هنرمندان لرستانی در جشنواره جرگه عشاق در حوزه هنری تهران به نمایش در می‌آید.

برپایی جشنواره جرگه عشاق لرستان در تهران
 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان، شیرزاد نعمتی‌نیا اظهار داشت: فیلم‌های به نمایش گذاشته شده در طول برگزاری این جشنواره که از 19 تا 21 مهرماه در تهران برپا است در موضوعات دینی، مذهبی و انقلابی است.
وی از معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان لرستان در طول برپایی این جشنواره در قالب فیلم و انیمیشن خبر داد و افزود: جشنواره جرگه عشاق با حضور استان‌های سراسر کشور و نیز حضور 112 هنرمند لرستانی در حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری لرستان با بیان این‌که در این جشنواره توانمندی‌های لرستان از نظر فرهنگی تاریخی و جاذبه‌های گردشگری را به نمایش خواهیم گذاشت گفت: در این جشنواره سه غرفه مفرغ، گلیم، جاجیم و همچنین نمایشگاه کتاب استان برپا می‌شود.
وی اظهار داشت: در طول برپایی این جشنواره روزانه 20 هنرمند در رشته‌های مختلف نقاشی، گرافیک، انیمیشن با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده، فرهنگ و تمدن اسلامی و بیداری اسلامی اثرات خود را به نمایش می‌گذارند.
نعمتی‌نیا افزود: علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه و انیمیشن، 12 کاست از نوارهای موسیقی لرستان نیزی در طول برپایی این جشنواره عرضه می‌شود.
وی برپایی جلسات نقد و بررسی شعر، نمایشگاه عکس در خصوص جاذبه‌های گردشگری استان، غرفه شهدای هنرمند و برپایی غرفه مشاهیر لرستان از دیگر بخش‌های فرهنگی جشنواره جرگه عشاق عنوان کرد.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول