اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

عملکرد نیروی انتظامی قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: عملکرد نیروی انتظامی استان مرکزی در برقراری امنیت و آرامش مثبت و قابل تقدیر است و این افتخاری بزرگ برای این نیرو به شمار می‌ود.

عملکرد نیروی انتظامی قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌‌فرد ظهر امروز در مراسم آغاز برنامه‌های هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: صیانت از عفت عمومی، حقوق شهروندی و برقراری امنیت در جامعه از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی است که این رسالت بسیار سخت و خطیری می‌باشد.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با سلاح ایمان و تدین به جنگ  نرم و سخت دشمنان  انقلاب و اسلام رفته و  تاکنون با اقتدار و صلابت از کیان این مرز و بوم در مقابل دشمنانٰ دفاع کرده است.
استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه امنیت و احساس امنیت در ابعاد زندگی اجتماعی و فردی انسان نقش بسیار مهمی دارد،‌ بیان کرد: نیروی انتظامی متعلق به مردم است و در راستای تامین امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، بنابراین می‌طلبد مردم مشارکت بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشند چرا که مشارکت و تعامل مردم با نیروی انتظامی موفقیت طرح‌های نیروی انتظامی در برقراری امنیت پایدار را به دنبال دارد.
شعبانی‌فرد گفت: پلیس ایران اسلامی پس از انقلاب، به پلیسی مقتدر و توانمند در راستای برقراری امنیت و آسایش برای مردم و کشور تبدیل شد و روز به روز توان این نیرو در حال افزایش است.
وی مردمی بودن، برخورداری از روحیه عشق و انگیزه، مجهز بودن به تجهیزات و فناوری‌های روز، فراگیری آموزش‌های مستمر و... را از مهم‌ترین شاخصه‌های پلیس ایران دانست و افزود: ماموران نیروی انتظامی در راستای ایجاد و برقراری امنیت در کشور زحمات بسیار زیادی می‌کشند و جان خود را در این راه در معرض خطر می‌اندازند که باید همیشه قدردان زحمات این عزیزان بود.
استاندار مرکزی با اشاره به توان و قدرت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تامین و برقراری امنیت را مدیون زحمات شبانه‌وزی و خستگی ناپذیر ماموران این نیرو دانست و از پرسنل این نیرو خواست به مسائلی چون حرکت در مسیر ولایت، ارتقاء احساس امنیت، تسریع حضور در عملیات‌های مختلف، ورود گسترده به فضای تبادل اطلاعات و مبارزه قاطعانه با انواع جرایم ‌لاش بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول