اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده انتظامی استان اردبیل؛

برنامه های هفته نیروی انتظامی در اردبیل تشریح شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان اردبیل را تشریح کرد.

برنامه های هفته نیروی انتظامی در اردبیل تشریح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی روستایی ظهرامروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: به لحاظ گستردگی ماموریت و ارتباط با آحاد جامعه امسال شعار "سهم من در امنیت و آرامش" برای این هفته در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تقویت حس امنیت در مردم، آرامش و اطمینان و اعتماد و طمانینه مردم را سبب خواهد شد و در سایه اعتماد مردم و مشارکت آنان است که خواهیم توانست صاحب جامعه‌ای امن و آرام باشیم.
روستایی شعار نخستین روز از هفته ناجا را مخاطب، مردم‌، پیشگیری اجتماعی، مشارکت عمومی و امنیت اعلام کرد و افزود: در این روز تجلیل از شهروندان قانونمند را شاهد خواهیم بود و علاوه بر آن رهبران محله نیز در دهیاری‌‌ها و بخشداری‌ها مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل مخاطب، پلیس مومن، متعهد، ایثار و امنیت و آرامش را عنوان دومین روز از هفته ناجا اعلام کرد و بیان داشت: در این روز نیز با برگزاری اجلاسی با اصناف و بازاریان از اصناف برتر تجلیل می‌شوند.
این مسئول همچنین بیان داشت: علاوه بر آن در این روز غبار‌روبی مزار شهدا در بهشت‌فاطمه و تجلیل از شهدا نیز انجام می‌شود.
وی عنوان روز سوم این هفته را جامعه، مردم، خانواده و نهادهای اجتماعی ذکر کرد و افزود: برگزاری مانور شهری موتور سواران به صورت نمادین و انجام رژه با کلاه ایمنی، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده انتظامی استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه انجام خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل مخاطب، مردم، پیگیری، مشارکت اجتماعی و انضباط ترافیکی را عنوان روز چهارم این هفته عنوان کرد و گفت: در این روز زنگ انضباط اجتماعی در مدارس استان نواخته شده و پیام فرمانده انتظامی ناجا در یکی از مدارس شاهد قرائت خواهد شد.
روستایی بیان داشت: در همین روز برنامه زنده تلویزیونی اجرا شده و روسای پلیس‌های تخصصی پاسخگوی مردم خواهند بود.
وی روز پنجم این هفته را پلیس، دانش، پژوهش و فناوری اعلام کرد و افزود: در این روز نیز با حضور در دانشگاه‌ها نشست پرسش و پاسخ با دانشگاهیان را برگزار می‌کنیم و عمدتاً با محوریت حجاب و اعتیاد سخنرانی خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین تجلیل از خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی و بازنشستگان این نیرو را از دیگر برنامه‌های این روز اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، روستایی یادآور شد: در روز ششم این هفته نیز با برگزاری صبحگاه مشترک ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی از پرسنل نمونه، بازنشسته و خانواده‌ها شهدا تجلیل و پروژه‌های متعدد عمرانی از قبیل ستاد شهرستان گرمی، ستاد فرماندهی یگان ویژه، سالن ورزشی 9 دی و خانه‌های سازمانی افتتاح خواهد شد.
وی عنوان روز هفتم و آخرین روز از هفته ناجا را پلیس، قانون، حکومت، امنیت و آرامش اعلام کرد و افزود: در این روز همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران حوزه آموزش و پرورش با همکاری این اداره کل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول