اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک رفتار غیر انسانی؛

اسید‌پاشی مادر و فرزند را راهی بیمارستان کرد

خبرگزاری فارس: در یک حرکت غیر‌انسانی از سوی شروری در اردبیل مادر و فرزندی که بر اثر اسید‌پاشی دچار صدمه شدیدی شده‌ بودند به بیمارستان انتقال یافتند.

اسید‌پاشی مادر و فرزند را راهی بیمارستان کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه تاسف‌آور که پیش از ظهر امروز در محله وحدت اردبیل رخ داد مجرم شرور در نهایت قساوت و سنگدلی دختر چهار ساله را به همراه مادرش با اسید‌پاشی دچار آسیب کرد به طوری که پیت یک لیتری حاوی اسید را به روی آنها ریخت.
در این حادثه مادر این کودک خردسال از ترس آسیب فرزند خود با داد و فریاد از همسایگان کمک و یاری طلبید تا نسبت به کاهش آسیب سوختگی ناشی از این اسید‌پاشی اقدامات لازم به سرعت انجام شود.
به دنبال این حادثه همسایه‌ها در محل حاضر شده‌ قصد کمک داشتند که حتی فرد خاطی آنها را تهدید کرد اگر حرکتی را انجام دهند به اتومبیل و وسایل منزل آنها صدمه وارد می‌کند.
با جمع شدن عده‌ای از اهالی محل، عامل اسید‌ پاش متواری شد به طوری که جراحات وارده به مادر و دختر ضایعات جبران‌ناپذیری را به همراه داشته است.
در این حادثه تلخ افراد آسیب‌ دیده به سرعت به بیمارستان منتقل شدند و تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشته و اطلاعات اولیه حکایت از آن دارد که بخشی از صورت این کودک و مادرش بر اثر اسید‌پاشی دچار آسیب شده است.
به دنبال این حادثه شایعات مختلفی از علل وقوع حادثه و قصد مجرم برای اسید‌پاشی پخش شده که مهم‌ترین آنها اختلاف خانوادگی و برخی از انتقام‌گیری‌ها بوده است.
به دنبال این حادثه ماموران انتظامی و امنیتی نسبت به دستگیری عاملان آن اقدام کرده و تلاش برای دستگیری افراد خاطی ادامه دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول