اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قم نایب قهرمان تنفگ بادی تیراندازی بانوان کشور شد‌

خبرگزاری فارس: تیم بانوان هیئت تیراندازی قم موفق به کسب مقام دوم پیکارهای رشته تفنگ بادی مسابقات مرحله دوم لیگ دسته اول تیراندازی بانوان کشور شد.

قم نایب قهرمان تنفگ بادی تیراندازی بانوان کشور شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان بعد از برگزاری مرحله نخست در قم، با رقابت مدعیان صعود به مسابقات لیگ برتر در اصفهان برگزار شد.
تیم‌های حاضر در مسابقات این  فصل لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌‌های کشور در بخش بانوان در دو گروه و در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برای صعود به لیگ برتر این رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
بر این اساس در گروه نخست رقابت‌ها، تیم‌های قم، فارس، خراسان شمالی، گیلان، گلستان و مقاومت اصفهان حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های تیراندازی بانوان هیئت تیراندازی استان‌های قزوین، کرمان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و دانشگاه علوم انتظامی برای صعود به مرحله لیگ دسته اول تیراندازی بانوان در مراحل مختلف مسابقه می‌دهند.
تا پیش از برگزاری پیکارهای هفته دوم، در گروه نخست که تیم بانوان هیئت تیراندازی قم حضور داشت، در جدول رده‌بندی رشته تفنگ بادی تیم قم صدرنشین بود و تیم‌های بانوان فارس، گیلان، خراسان شمالی، گلستان و مقاومت اصفهان در مکان‌های دوم تا ششم جای داشتند.
در جدول رده‌بندی رقابت‌های تیراندازی با تپانچه بادی باز هم تیم بانوان هیئت تیراندازی قم در صدر قرار داشت و تیم‌های خراسان شمالی، گلستان، گیلان، مقاومت اصفهان و فارس در مکان‌های بعدی ایستاده‌ بودند.
در حالی که امسال پنجمین دوره لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور با حضور مدعیان در دو گروه به انجام می‌رسد در مسابقات 11 تیم حضور دارند که طی آن تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم در کنار تیم‌های مدعی هم‌گروه خود باید رقابت سختی برای صعود به لیگ برتر کشور برگزار کند.
تیم بانوان هیئت تیراندازی قم در کنار تیم‌های هیئت گیلان، خراسان شمالی، فارس، گلستان، مقاومت اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، کرمان، دانشگاه علوم انتظامی و ایلام برای صعود به لیگ برتر تیراندازی کشور تلاش می‌کند.
در پایان هفته دوم دسته اول زنان هم که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، تیم های گیلان در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم تیراندازی بانوان قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه تیم گلستان به مقام سوم رسید، این در حالی است که در ماده تپانچه تیم های خراسان شمالی، گیلان و باشگاه مقاومت اصفهان به ترتیب عناوین اول تا سوم را در اختیار گرفتند.
این هفته تمام رقابت‌های لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در بخش زنان به مدت دو روز در بخش اهداف ثابت دسته برتر و دسته اول بانوان در استان‌های تهران و اصفهان برگزار شد، ضمن اینکه مرحله سوم از مسابقات تیراندازی لیگ دسته اول بانوان کشور، آبان ماه سال جاری به میزبانی هیئت تیراندازی استان گیلان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول