اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های قهرمانی قم؛

برترین‌های تیراندازی بانوان قم مشخص شدند‌

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: نفرات برتر پیکارهای تیراندازی با تفنگ بادی بانوان قم مشخص شدند.

برترین‌های تیراندازی بانوان قم مشخص شدند‌
نفیسه آهنین‌پنجه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای تیراندازی بانوان استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت برگزار شد.
وی با اشاره به کیفیت این رقابت‌ها ادامه داد: بانوان تیرانداز علاقه‌مند به شرکت در این دوره از پیکارهای تیراندازی بانوان قم رقابت خود را ابتدا در رشته تفنگ بادی برگزار کردند که سطح رقابت بانوان حاضر در این دوره مطلوب بود.
نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: تیراندازان زن حاضر در مسابقات تیراندازی بانوان استان قم رقابت خود را در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار کردند تا در نهایت برترین‌ها مشخص شوند.
آهنین پنجه عنوان کرد: در پایان پیکارهای رشته تفنگ بادی تیراندازی بانوان قم به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) ملیحه قربانی از تیراندازان خوب این دوره بالاتر از سایر تیراندازان شرکت کننده در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد.
نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: این در حالی است که بعد از قهرمان این مسابقات یعنی ملیحه قربانی، مریم حسن پور دیگر مدعی کسب مقام در این رقابت‌ها در جایگاه دوم ایستاد و بدین ترتیب با کسب مقام نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.
وی خاطرنشان کرد: مقام سوم این دوره از پیکارهای تیراندازی بانوان استان قم به زهره موسوی رسید تا بعد از این رقابت‌ها، تیراندازان شرکت‌کننده در پیکارهای رشته تپانچه بادی با یکدیگر برای کسب مقام‌های برتر به رقابت بپردازند.
نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به کیفیت برگزاری این پیکارها، بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت اعیاد دهه کرامت بود و به همین دلیل از تمام تیراندازان زن قم برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت شده بود.
آهنین پنجه افزود: تیراندازی قم در مسیر رو به رشد و توسعه قرار گرفته است و در نظر داریم با تداوم برگزاری چنین مسابقاتی به مناسبت‌های مختلف، هم تعداد برگزاری رقابت‌های استانی و میزان مشارکت تیراندازان زن استان در این رقابت‌ها را افزایش دهیم و هم اینکه میزان آمادگی اعضای تیم برای حضوری قوی در لیگ باشگاه‌های کشور را محک بزنیم.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تیم تیراندازی بانوان استان قم در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد و در جدال با تیم‌های دیگر حاضر در رقابت‌های این فصل، برای صعود به لیگ برتر تیراندازی بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل آینده رقابت می‌کند.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول