اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های میلاد حضرت معصومه؛

برترین‌های تیراندازی بانوان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات تیراندازی با تپانچه بادی که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد، مشخص شدند.

برترین‌های تیراندازی بانوان قم معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات تیراندازی قهرمانی بانوان در قم به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، با استقبال بسیار خوبی از سوی بانوان تیرانداز مواجه شد.
بانوان مدعی کسب مقام شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌های قهرمانی قم، رقابت‌های خود را در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه برگزار کردند.
بر اساس برنامه‌ریزی هیئت تیراندازی قم، بانوان شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی با یکدیگر مسابقه دادند و این رقابت‌ها بعد از معرفی نفرات برتر رشته تفنگ، یکشنبه شب برترین‌های رشته تپانچه بادی را نیز شناخت.
در تلاش تیراندازان شرکت‌کننده برای کسب مقام‌‌های برتر رقابت نزدیکی برگزار شد که در نهایت شهلا مقدمی تیرانداز موفقی بود که توانست با کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها بالاتر از دیگر مدعیان قرار بگیرد.
این در حالی است که در پایان رقابت‌های رشته تپانچه بادی و پس از شهلا مقدمی قهرمان پیکارهای تیراندازی بانوان جام میلاد حضرت معصومه (س) استان قم، عنوان نایب قهرمانی به دیگر تیرانداز شرکت‌کننده یعنی ایمانه موسوی از چهره‌های خوب تیراندازی قم رسید.
همچنین در این رشته از رقابت‌‌های تیراندازی بانوان قم، عالمه ایزانلو عضو تیم تیراندازی استان قم در بسیاری از مسابقات این رشته ورزشی در قم و کشور با کسب رتبه سوم نسبت به سایر مدعیان به مقام قابل توجهی دست یافت.
پیکارهای تیراندازی بانوان به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در قم در حالی برگزار شد که در چند سال اخیر شاهد حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بوده‌ایم که این مهم از نقاط برجسته تیراندازی قم در بخش بانوان است.
بانوان قمی در سال‌های اخیر حضور موفقی در رقابت‌های تیراندازی لیگ باشگاه‌ها و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور داشته‌اند به طوری که صعود تیم بانوان قم از مسابقات دسته دوم به دسته اول و در حال حاضر نیز تلاش برای صعود به لیگ برتر نشان از پیشرفت‌‌های این رشته در بین بانوان قمی است.
اخیرا نیز اعزام بانوان تیرانداز قمی به رقابت‌های تیراندازی قهرمانی بانوان کشور صورت گرفت و طی آن در پیکارهای تیراندازی قهرمانی بانوان کشور هفت بانوی تیرانداز قمی نیز حضور داشتند که در جدال با دیگر مدعیان از استان‌‌های مختلف در مجموعه ورزشی آزادی تهران برای کسب عناوین برتر رقابت‌های رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی قهرمانی کشور به رقابت پرداختند.
در این تیم شیما ارزانیش به عنوان تیرانداز در رشته تفنگ درازکش بخش بانوان با حریفان شرکت‌کننده در این رشته رقابت کرد، در رشته تپانچه بادی عالمه ایزانلو، نفیسه آهنین پنجه و مژگان علیرضا قمی حضور داشتند و در رشته تفنگ بادی آزاده غنیمتی، طاهره غنیمتی و فاطمه آجرلو رقابت کردند.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول