اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان:

عدم تبلیغات، مانع استفاده از استعدادهای تیراندازی در اصفهان است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان گفت: به دلیل تبلیغات ناکافی، تا این لحظه نتوانستیم از ظرفیت‌ها و استعداد‌های تیراندازی در سطح استان و شهرستان اصفهان استفاده کنیم.

عدم تبلیغات، مانع استفاده از استعدادهای تیراندازی در اصفهان است
عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: علاقه و هیجان جوانان اصفهان به رشته تیراندازی نه تنها چیزی از رشته‌ای مانند فوتبال ندارد بلکه شاید بیشتر از آن نیز باشد که در اینجا با کمی امکانات برای تبلیغات می‌توان تعداد فراوانی از جوانان پر شور و نشاط استان را به سوی رشته تیراندازی سوق داد.
وی با بیان اینکه در مجموع عملکرد هیئت تیراندازی استان اصفهان نسبت به هیئت تیراندازی تهران بهتر و قوی‌تر است، تصریح کرد: در اصفهان هیئت تیراندازی استان، خود ورزشکاران را در این رشته تربیت کرده و هزینه‌های لازم را برای قهرمان‌پروری پرداخت می‌کند.
دبیر هیئت تیراندازی استان اصفهان ادامه داد: هیئت تیراندازی تهران در چند سال گذشته از ورزشکاران سایر باشگاه‌ها استفاده کرده و شاید این مورد، کار هیئت تهران را آسان‌تر از هیئت تیراندازی استان اصفهان برای استعدادیابی و قهرمان‌پروی کرده است.
وی در مورد ارزیابی تیم ملی تیراندازی با اشاره به اینکه این تیم در تاریخ 25 مهرماه برای کسب سهمیه، عازم کشور کویت می‌شود، تصریح کرد: به طور حتم این سفر ارزیابی بسیار خوبی برای تیم ملی تیراندازی ایران است.
محمدی ادامه داد: تیم ملی ایران برای رقابت‌های المپیک لندن سه سهمیه در رشته تیراندازی گرفته که اسامی این ورزشکاران عبارت از الهه احمدی، مه‌لقا جان بزرگ و ابراهیم برخورداری است.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول