اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

سکوت کنندگان فتنه 88 نباید پرچم‌دار اصولگرایان باشند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور گفت: کسانی که در حوادث و سختی‌های فتنه 88 سکوت اختیار کردند نباید پرچمداران هدایت اصولگرایان باشند.

سکوت کنندگان فتنه 88 نباید پرچم‌دار اصولگرایان باشند
 به گزارش خبرگزاری فارس ازمشهد، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان ظهر امروز در نخستین گردهمائی جبهه پایداری خراسان در محل تالار نور مشهد برگزار می‌شد با تاکید بر این مطلب اظهار داشت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای عقلانیت،معنویت، عدالت و ولایت پایه‌گذاری شده  و به هیچ‌وجه به دنبال برهم زدن وحدت بین اصول‌گرایان نیست.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ایران اسلامی شاهد حضور گفتمان اصیل اسلام ناب محمدی(ص) بود که این گفتمان در انتخاب احمدی‌نژاد در سال 1384تبلور یافت و بسیاری از افراد دوستار گفتمان حضرت امام(ره)مبنای تفکر احمدی‌نژاد را گفتمان ناب حضرت امام(ره) یافتند و به همین خاطر احمدی‌نژاد مورد اقبال مردمی قرار گرفت.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ سرتاسر حوادث عجیبی است که درنتیجه آزمایش از انسان‌ها به وجود آمده است.
سید ضیاالدین طباطبائی طلبه‌ای انقلابی بود که قبل از کودتای سوم اسفند دیانت و لباس طلبه‌گی خود را کنار گذاشته و با کودتاچیان همکاری کرد تا اینکه دولت تشکیل داد و بعد از اینکه کار دولت وی نیز تمام شد به اسرائیل رفته و در آنجا ساکن شد، زندگی سیاسی همراه با آزمایش‌های بزرگ است که اگر انسان ها هر چند متدین و انقلابی اگر از آن سربلند بیرون نیایند به سرنوشت سید ضیاالدین طباطبائی دچار می‌شوند.
عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از روی که جبهه پایداری انقلاب  اسلامی اعلام موجودیت کرده است بسیاری حملات و فحاشی‌های به آن شده خطاب به کسانی که جبهه پایداری را متهم می‌کنند، گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی تا رسیدن به هدف خود با قدرت‌ به راه خود ادامه خواهد داد.
حسینیان در ادامه جریان انحرافی،جریان فتنه و جریانات التقاطی را خط قرمزهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی دانست و نسبت به خطرناک تر بودن جریان فتنه هشدار داد.
وی از شخص آیت‌الله مصباح به عنوان رهبر معنوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی با نظرات شخص آیت‌الله مصباح و رهبری معنوی وی تاسیس و به کار خود ادامه خواهد داد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را حافظ  و نگهبان انقلاب اسلامی دانست و خطاب به سکوت کنندگان در مقابل فتنه‌گران گفت: اگر سکوت کنندگان در زمان  امیرالمومنین علی(ع)سکوت اختیار نمی‌کردند امروز مسیر تاریخ عوض می‌شد، کسانی که در حوادث و سختیهای فتنه 88سکوت کردند نباید پرچمداران هدایت اصولگرایان باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول