اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عشرت شایق:

فتنه 88 و جریان انحرافی قیچی دو لبه است

خبرگزاری فارس: نماینده دوره هفتم مجلس گفت: فتنه 88 و جریان انحرافی قیچی دولبه‌ای هستند که به ظاهر مخالف هم حرکت می‌کنند اما در یک نقطه و آن هم مخالفت با اسلام و انقلاب و ولایت فقیه به هم می‌رسند.

فتنه 88 و جریان انحرافی قیچی دو لبه است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عشرت شایق در مراسم سی‌امین سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی در همدان اظهار داشت: همه شهدا در یک چیز مشترکند که آن زنده بودن است و این زنده بودن با درک کردن در ضمیر ناخودآگاه انسان‌هاست که حاصل می‌شود.
وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) افزود: ‌برخی فرمایشات ایشان بسیار ویژه است به این دلیل که فرمودند شهدا شمع محفل بشریت هستند که بشریت همه جهان را در برمی‌گیرد و مختص کشور و ملل خاصی نیست.
نماینده سابق مردم تبریز در مجلس ابراز داشت: با وجود اینکه در کشور ما عرفا و صلحای زیادی وجود دارد، اما عارف و صالحی نیستند که خریدار داشته باشند چرا که عارف باید عامل، آگاه و امام شناس باشد و منجی که وجودش را تقدیم اسلام کند کم است.
وی با بیان اینکه امثال شهید مدنی کم است، افزود: شهید مدنی یک آزمایشگاه دینی و عرفانی انگیزه‌دار بود که در عین تواضع مورد شناسایی دشمنان قرار گرفتند.
شایق بیان داشت:‌ دشمنان با به شهادت رساندن بزرگان خواستند که جامعه اسلامی ما را از وجود چنین افرادی محروم کنند اما کور هستند آنها شاید این افراد را از ما بگیرند اما پیام حضرت امام این بود که سرداری از بین ما رفت (این سردار را برای شهید مدنی به کار بردند) اما دشمنان کور دل بدانند که شهدای ما زنده‌اند.
وی با اشاره به این که عده‌ای از همان ابتدای انقلاب همراه انقلاب نبودند، خاطرنشان کرد: کسانی که خود را به رنگ انقلاب تغییر دادند، بدانند زیاد دوام نمی‌آورند و به زودی از بین می‌روند.
این محقق و نویسنده یادآور شد: برخی افراد یک روز مجاهد فی سبیل‌الله هستند و در جایی مانع پیشرفت ایران می‌شوند که ما آنها را می شناسیم.
وی ادامه داد: شهدا آنقدر مقام والایی دارند که قلم در وصف آنها فلج است و قادر به نگاشتن آن نیست چرا که نقطه مثبت جامعه ما با جامعه دیگر شهادت طلبی ماست.
شایق با اشاره به سی‌امین سالگرد  شهید مدنی اظهار داشت: این جمع برای ما بسیار با ارزش است به طوری که ایشان شمشیر غران نفس و فدایی رهبری بود.
وی با بیان اینکه امروز شهدا از درون ما و احوال کشور باخبرند، افزود:  با شهدا درد دل می‌کنیم چرا که به زنده بودن آنها اعتقاد داریم آنها نه به خاطر این کشور، نه به خاطر ایران، نه به خاطر ایران کهن، نه به خاطر مکتب ایرانی بلکه فقط به خاطر جاری بودن خون امام حسین (ع) در این کشور بود که رفتند و اکنون در بین ما زنده‌اند.
نماینده سابق مردم تبریز در مجلس در ادامه سخنان خود با اشاره به برخی کج فکری‌های امروز بیان داشت: برخی فکر می‌کنند که اگر به چادر ما ایراد بگیرند ما سست عنصر بوده و تغییر عقیده می‌دهیم، شما چه کاره مملکت هستی چادر پیمان‌نامه ما با شهدای ماست، شما پشه‌هایی هستید که نیش‌هایتان نیز کارساز نیست، خارشی دارد اما جراحتی بر جای نمی‌گذارد.
وی ابراز داشت: برخی فکر می‌کنند به چادر و مکتب اسلامی ما ایراد بگیرند بر ما جراحت ایجاد می‌شود، شما از عنکبوت هم سست‌تر هستید خبر ندارید به دلیل اینکه استواری ما از فاطمه زهرا (س) است.
شایق با اشاره به کسانی که به رنگ اسلامی می‌آیند اما باطن سکولار دارند، افزود: برخی که با استکبار هم پیمان می‌شوند آنقدر سست عنصر و کوچک هستند که برای پیدا کردن یک نخود در دیگ سلطه جهانی گدایی می‌کنند، این‌ها بر این باورند ما متوجه نیستیم و هوشیاری مردم را نادیده می‌گیرند در صورتی که مردم با بصیرت ما از خیلی از مسئولان جلوتر هستند.
وی با اشاره به اینکه آنها می‌گویند ما سراغ کسانی می‌رویم که شما دوستشان دارید، تصریح کرد: چهار بازیگر که هنر، پیشه آنهاست و هنرمند نیستند، خود را به شکل انواع و اقسام عروسک‌های غربی درآورده‌اند و می‌گویند الگوی ما هستند اما دچار توهم قدرت شده‌اند.
نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ولایت فقیه چشمه جوشان انقلاب ماست، خاطرنشان کرد: ثمره خون شهدا با بیداری اسلامی در آفریقا و خاورمیانه خود را نشان می‌دهد در حالی که برخی در جمع قدرت نشسته و و بر برنامه‌های خود پای می‌فشارند.
وی اظهار داشت:‌ با بیان اینکه آنها بر این باورند که مردم همراهشان هستند، خاطرنشان کرد: مردم با ولایت بزرگ شده‌اند و با انقلاب و رهبر می‌مانند و اگر احساس کنند که فردی از خط رهبری فاصله گرفته و زاویه پیدا کرده است مانند 9 دی به آنها نشان می‌دهند و طومار آنها را در هم می‌پیچند.
شایق اضافه کرد: ‌9 دی نشان داد که ما هنوز فرهنگ زینبی داریم و این فرهنگ تا لحظه ظهور ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه منافق در هر دوره‌ای و با هر شکلی وجود دارند، افزود: منافقی که شهید مدنی را به شهادت رساند هیچ فرقی با فرقه نوظهور انحرافی که جای نارنجک نامه سرگشاده به آیات عظام می‌نویسد، ندارد.
نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ فرقی بین منافق کوردلی که شهید مدنی را شهید کرد با گلوله‌های اهریمنی و شیطانی و مبتذل نیست که امروز با ابزارهای مدرن خود علیه روحانیت به کار می‌برند چرا که این‌ها علمای ما هستند و امام همواره بر عدم تفرق بین مردم و روحانیت تأکید داشتند.
وی در خصوص مصوبات حجاب و عفاف نیز اظهار داشت: قوانین حجاب در کشور در دی ماه سال 84 در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد که 202 بند دارد و 18 بند به حجاب اسلامی مربوط است و ارشاد اسلامی حتی به یک بند را نیز عمل نکرده است.
شایق با اشاره به اینکه مأموریت در دانشگاه‌ها باید از طریق وزارت علوم انجام شود، افزود: مسئولی می‌گوید که باید فرهنگ سازی شود، در چه چیز باید فرهنگ سازی شود، قانون حجاب و عفاف راهکار داده و فقط باید عملی شود.
وی تصریح کرد: فتنه و جریان انحرافی خون شهدا را پایمال کردند و به ارکان دین ما توهین کردند به طوری که از جاده انقلاب فرهنگی فاصله گرفتند.
این محقق و کارشناس سیاسی با اشاره به فتنه 88 و جریان انحرافی اضافه کرد: این دو  مقراضی دولبه هستند که به ظاهر هر دو مخالف هم حرکت می‌کنند اما در یک نقطه به هم می‌رسند و به مخالفت اسلام و انقلاب و ولایت فقیه می‌پردازند اما ما طومارشان را درهم می‌پیچیم و در زباله‌دان تاریخ می‌ریزیم.
وی بیان داشت: البته ما ننشسته‌ایم بلکه نظاره‌گر هستیم تا رهبر فرمان بدهند، لحظه به لحظه در تعقیب شما هستیم، لحظه به لحظه اتاق‌های اهریمنی شما را که با اجانب می‌نشینید رصد می‌کنیم.
شایق با اشاره به نشریه خاتون یک نیز بیان داشت: برای هنجار شکنی چند شماره دیگر نظیر خاتون آماده کرده‌اند تا بتوانند فضای کشور را به التهاب بکشانند اما ملت با بصیرت هوشیار است.
وی با اشاره به خلوص رهبری نیز ابراز داشت: رهبری دو بار یکی در 18تیر و دیگری در مواجهه با جریان انحرافی جان خود را بر کف دانستند اما بیایید نگذاریم که سه بار شود تا وقتی رهبری هستند نمی‌گذاریم که انحرافی به انقلاب ایجاد شود.
نماینده سابق مجلس یادآور شد: ما وقایع کردستان، دیوان دره، خوزستان و سوسنگرد را تجربه کرده‌ایم و هم شهدای زیادی را با دستان خود بر خاک نهاده‌ایم پس نمی‌گذاریم که بر انقلاب و اسلام خدشه وارد شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول