اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری در گفت و گو با فارس:

عدم موضع‌گیری لاریجانی در فتنه 88 پذیرفتنی نیست/فتنه 88 دعوای سیاسی نبود

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری ‌با رد برخی توجیهات چند روز اخیر افراد در زمینه فتنه 88 از جمله سخنان چند روز اخیر محمدجواد لاریجانی گفت: هر شخص بصیری در آن برهه می‌فهمید که فتنه 88 دعوای سیاسی نیست.

عدم موضع‌گیری لاریجانی در فتنه 88 پذیرفتنی نیست/فتنه 88 دعوای سیاسی نبود
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ‌در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی برای فهم بسیاری از موضوعات روز که خود در تحلیل آن‌ها مشکل دارند به کلام و رفتار رهبری مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: اگر تاکنون فهم درستی از مسائل پیرامون خود و فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان داشته‌ایم همه به برکت مواضع اصولی امام راحل و مقام معظم رهبری در طول 32 سال اخیر بوده است.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برخی مسئولان نباید اشتباهات خود و یا دیگران را توجیه کنند که لازم است به جای این‌کار سعی بر عدم تکرار خطا شده و اشتباهات گذشته جبران شود.
بزرگواری با اشاره به سخنان چند روز گذشته محمدجواد لاریجانی راجع به مواضع برادرش علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری نهم و حوادث پس از آن بیان داشت: من این سخن آقای لاریجانی را قبول ندارم که علی لاریجانی چون فکر می‌کرد حوادث پس از انتخابات حاصل دعوای احمدی‌نژاد و میرحسین است پس باید سکوت کرد و موضع‌گیری نکرد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: هر انسان بصیرتمند و منصفی در آن بحبوحه می‌فهمید که این حوادث تنها مربوط به یک دعوای سیاسی و انتخاباتی نبوده بلکه در درجه‌ای بالاتر یک فتنه تمام عیار است.
بزرگواری به مواضع خوب محمد جواد لاریجانی در هنگامه فتنه 88 اشاره کرد و افزود: مواضع شجاعانه ایشان در آن هنگام پسندیده و از روی بصیرت بود و البته توجیه کنونی با همه احترامی که برای ایشان قائل هستم در ارتباط با عدم موضع‌گیری رئیس مجلس در فتنه 88 پذیرفتنی نیست.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول