اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین:

سکوت خواص در فتنه 88 موجب امیدواری دشمن شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین گفت: عده‌ای از خواص در فتنه 88 با سکوت خود دشمن را امیدوار کردند.

سکوت خواص در فتنه 88 موجب امیدواری دشمن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام محمد کدخدایی بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران و خانواده‌های شهدای این شهرستان با اشاره به وصایا و توصیه‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا از ما خواهان حضور همیشگی در صحنه هستند.
وی افزود: شهدا از ما خواسته‌اند که در صحنه بوده و به عنوان یاران ولایت در تمام صحنه‌ها حضوری چشمگیر داشته باشیم تا دشمن خیال نکند ما پشت به ولایت کرده‌ و از آرمان‌های نظام و انقلاب خسته شده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه عده‌ای از خواص در فتنه 88 با سکوت خود دشمن را امیدوار کردند، ابراز داشت: اما مردم در نهم دی ماه پاسخ کوبنده‌ای به خواص مردود و دشمنان نظام جمهوری اسلامی دادند.
وی تصریح کرد:‌ مردم در 9 دی به همگان ثابت کردند که از راهی که در پیش گرفته‌اند خسته نشده و محکم و کوبنده‌تر از گذشته در مسیر توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند.
حجت‌الاسلام کدخدایی در ادامه گفت: شهدا از ما می‌خواهند که مسائل مختلف کشور و جهان را تجزیه و تحلیل کرده و با بررسی و تحلیل مسائل آگاه به مسائل بوده و توطئه‌های دشمنان را با هوشیاری و بصیرت دفع کنیم.
وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای بیان مقام معظم رهبری در زمینه ناتوی فرهنگی را باور نکردند، عنوان داشت: امروز نیز که رهبری موضوع بیداری اسلامی را مطرح می‌کنند برخی سخنان دیگری می‌گویند و حال سئوال اینجا است که در برابر سخنان رهبری اینگونه مسائل را مطرح کردن چه معنایی دارد؟
نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین افزود: اگر مردم اهل تحلیل و تجزیه مسائل بوده و این سخنان را نیز به خوبی تجزیه و تحلیل کنند این افراد به کنار رفته و توانایی رسیدن به اهداف خود را نخواهند داشت.
وی با تاکید بر لزوم ولایت‌مداری همه آحاد جامعه اضافه کرد: باید خود را به بالاترین سطح از بصیرت برسانیم تا بتوانیم این راه پر فراز و نشیب را به بهترین وجه ممکن پشت سر بگذاریم.
حجت‌الاسلام کدخدایی در ادامه با بیان اینکه شهدا درد دین داشتند، گفت: شهدا به خاطر دین جان خود را از دست داده و با جان‌فشانی‌ها و دلاورمردی‌های خود از این کشور محافظت کردند.
وی جنبش‌های اسلامی در منطقه را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: در کشورهای اسلامی با تاسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد بیداری اسلامی بوده و امیدوار هستیم که این بیداری اسلامی همه کشورها را تحت تاثیر قرار بدهد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول