اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

380 میلیارد تومان تسهیلات باقی‌مانده بنگاه‌های اقتصادی

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: 380 میلیارد تومان سهمیه تسهیلات بنگاه‌های کوچک اقتصادی استان از سال 84 تا 89 باقی مانده است که باید در دور چهارم سفر مورد توجه قرار گیرد.

380 میلیارد تومان تسهیلات باقی‌مانده بنگاه‌های اقتصادی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی بیجاری پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی اظهار داشت: طی برگزاری یک جلسه راهکارهای لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری مربوط به سفر چهارم هیئت دولت بررسی شده است.
وی به بیان پیشنهادات مربوط به کارگروه اشتغال استان که قرار است در طی سفر هیئت دولت به استان برگزار شود، پرداخت و تصریح کرد: پرداخت باقیمانده سهمیه تسهیلات بنگاه‌های کوچک اقتصادی استان به طرح‌های نیمه تمام و مصوب قبلی بدون توجه به منابع و مصارف بانک‌های استان یکی از این پیشنهادات است.
مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: یکی دیگر از این پیشنهادات تامین اعتبار و اختصاص تسهیلات به طرح‌های اولویت‌دار، پروژه‌های نیمه تمام و واحدهای تولیدی استان که به تعداد 40 طرح است و میزان این تسهیلات نیز جمعا به یک هزار و 179 میلیارد ریال می‌رسد.
بیجاری اختصاص اعتبارات لازم به صورت وجوه اداره شده برای پرداخت آسان و سریع تسهیلات به سرمایه‌گذاران و طرح‌های اشتغال‌زایی به مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال را یکی از پیشنهادات ضروری استان برای بخش اقتصاد در سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی عنوان کرد.
وی افزایش مدت اجرا و بازپرداخت تسهیلات در طرح‌های تسهیلاتی مناطق محروم و توسعه نیافته به 10 سال، افزایش اختیارات بانک‌های استان در بررسی، تصویب و پرداخت طرح‌‌های تسهیلاتی تا سقف 50 میلیارد ریال را یکی دیگر از این پیشنهادات به گارگروه اشتغال عنوان کرد.
مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از مواردی که می‌تواند سرمایه‌گذاری در استان را افزایش دهد الزام دولت به سرمایه‌گذاری در استان تا سقف 49 درصد است که تحقق این مسئله می‌تواند امکان جذب سرمایه‌گذار در استان را بیش از پیش فراهم آورد.
بیجاری پرداخت مبلغ 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به بانک‌های عامل استان برای پرداخت به افراد واجد شرایط با معرفی اداره کل فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد یکی دیگر از این پیشنهادات است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول