اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بانک کشاورزی صورت گرفت؛

پرداخت تسهیلات 57 میلیارد تومانی به کشاورزان باشت

خبرگزاری فارس: رئیس بانک کشاورزی شهرستان باشت از پرداخت تسهیلات 57 میلیارد تومانی به طرح‌های زودبازده کشاورزی این شهرستان در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامداری خبر داد.

پرداخت تسهیلات 57 میلیارد تومانی به کشاورزان باشت
سیدکمال فرشاداصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: کمک به توسعه و ارتقاء بخش کشاورزی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های بانک کشاورزی این منطقه است.
فرشاد‌اصل با اشاره به اهداف بانک کشاورزی و حمایت از بخش کشاورزی ابراز داشت: یکی از افتخارات بانک کشاورزی این است که به قشر زحمت‌کش و مولد جامعه یعنی کشاورزان و دامداران خدمت می‌کند.
وی خدمات بانک کشاورزی به کشاورزان و دامداران باشت را یادآور شد و عنوان کرد: پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار، اجرای طرح‌های گلخانه‌ای، پرداخت تسهیلات برای برقی کردن چاه‌های کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی، پرداخت تسهیلات برای خرید علوفه و احداث دامداری و پرواربندی از مهم‍‌ترین تسهیلات اعطایی این بانک به کشاورزان و دامداران است.
این مقام مسئول در پرداخت تسهیلات به کشاورزان در شهرستان باشت تصریح کرد: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان، پرداخت تسهیلات به زنان بی‌سرپرست و اعطای وام ازدواج به جوانان از دیگر خدمات بانک کشاورزی باشت است.
فرشاد‌اصل با بیان اینکه در سال گذشته به 226 زوج وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شد، بیان داشت: تسهیلات ازدواج پرداختی به زوجین 50 میلیون ریالی و با بهره چهار درصد است.
رئیس بانک کشاورزی باشت به پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی زودبازده اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی در راستای اهداف دولت به منظور اشتغالزایی و افزایش فرصت‌های جدید شغلی به طرح‌های زودبازده در بخش کشاورزی تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌کند.
وی ادامه داد: در سال گذشته 825 طرح از محل بنگاه‌های زود بازده در این بانک تسهیلات دریافت کردند.
این مقام مسئول میزان تسهیلات پرداختی به طرح‌های زود بازده باشت را بیش از 57 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این میزان تسهیلات برای طرح‌های زودبازده از جمله طرح‌های دامداری، دامپروری، پرواربندی، طرح‌های گلخانه‌ای و دیگر طرح‌های کشاورزی پرداخت شده است.
فرشاد‌اصل پرداخت تسهیلات به کشاورزان برای کاشت محصولات کشاورزی گندم و جو، پرداخت وام برای خرید ادوات کشاورزی، پرداخت وام علوفه به دامداران، پرداخت مستمری به افراد تحت پوشش کمیته امداد و پرداخت تسهیلات به افراد بیمار را از دیگر خدمات بانک کشاورزی باشت به مشتریان بیان کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول