اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

امنیت پایدار بدون مشارکت مردم امکان‎پذیر نیست

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: بدون مشارکت مردم نمیتوان امنیت پایدار را برقرار کرد.

امنیت پایدار بدون مشارکت مردم امکان‎پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در پیامی به مناسبت روز نیروی انتظامی ضمن تبریک به حافظان امنیت و آرامش جامعه اظهار داشت: به‌ نام خداوندی که امنیت و آسایش همگان در ظل عنایت او است، فرا رسیدن هفته ناجا، هفته نمایش اقتدار جان برکفان نیروی انتظامی را به عموم مردم شریف استان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی تبریک و تهنیت می‎گویم.
در ادامه این پیام آمده است: آرامش مردم و امنیت مال و جان آنان ودیعه‎ای است، الهی که مجاهدت‎های شبانه‎روزی شما عزیزان آن را به ارمغان می‎آورد اگر چه مردم عزیزمان نیز در استقرار این امنیت سهیم هستند و بدون مشارکت آنان نمی‎توان امنیت پایدار را برقرار کرد.
این پیام می‎افزاید: امنیت و آرامش یک حق عمومی است و همگان باید از این نعمت برخوردار شوند، مگر کسانی که با زیر پا گذاشتن ارزش‎ها و هنجارها، حریم جامعه را نقض و فضای آن را مکدر می‎کنند.
در پیام استاندار گلستان به مناسبت روز نیروی انتظامی تاکید شده است: از شما عزیزان انتظار می‎رود همچون گذشته با شجاعت، اخلاص و فداکاری در مقابل اخلال‎گران نظم و امنیت ایستادگی کنید و تیشه بر ریشه‎های ظلم و تجاوز بزنید و از مردم عزیز می‎خواهم همکاری و حمایت خود را استمرار بخشند تا نیروی انتظامی بتواند به وظایف خود عمل کند.
در ادامه این پیام آمده است: برای همه شهیدان سرفرازمان که در تحقق نظم و امنیت به شهادت رسیدند، رحمت و مغفرت و برای شما عزیزان دوام توفیقات را از خداوند بزرگ مسئلت می‎کنم.
انتهای پیام،/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول