اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

مشارکت 159 سرمایه‌گذار در صنایع فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: در شش ماه نخست امسال 159 سرمایه‌گذار با انعقاد قرارداد با این شرکت مراحل ایجاد واحدهای صنعتی تولیدی خود را آغاز کرده‌اند.

مشارکت 159 سرمایه‌گذار در صنایع فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت صبح امروز در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در شش ماه نخست سال گذشته 86 قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به ثبت رسید، اظهار داشت: مقایسه آمار نسبت به مدت مشابه پارسال حاکی از رشد 85 درصدی در تعداد قراردادهای منعقد شده است.
وی افزود: در نیمه نخست امسال 5،54 هکتار زمین در قالب این قراردادها به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار و این افراد مراحل اجرای ساخت واحدهای صنعتی خود را آغاز کرده‌اند.
همت با بیان اینکه واگذاری زمین در 47 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان انجام شده است، گفت: شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، جهرم و مرودشت از بیشترین متقاضیان دریافت زمین برخوردار بوده‌اند.
وی بهره‌برداری از 10 شهرک و ناحیه جدید صنعتی در یک سال اخیر را از جمله عوامل افزایش تعداد قراردادهای منعقد شده اعلام و تصریح کرد: علاوه بر آن حذف بروکراسی‌های زائد اداری، تسهیل در شرایط واگذاری زمین و شفاف‌سازی امور واگذاری، اعطای تشویقات و تخفیفات و رشد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان نیز از عوامل رشد 85 درصدی در تعداد قراردادهای جدید است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: رشد قراردادهای واگذاری زمین، بیانگر افزایش شمار متقاضیان سرمایه‌گذاری و اشتیاق آنها نسبت به ایجاد واحدهای صنعتی تولیدی است که تداوم این روند، توسعه صنعتی در استان فارس را نوید می‌دهد.
وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های مدیریت ارشد استان فارس در مورد شتاب در توسعه صنعتی و اینکه شهرک‌های صنعتی با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها مکان مطمئن برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند، امید است توسعه صنعتی این استان شتاب گیرد.
همت با اشاره به اینکه تا پایان امسال نیز حداقل 10 شهرک و ناحیه جدید صنعتی به مرحله واگذاری زمین می‌رسند، اظهار امیدواری کرد که رشد متقاضیان سرمایه‌گذاری در نیمه دوم امسال نیز روند صعودی خود را طی کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول