اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

روح‌الله عرب؛ اسطوره وفاداری به صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: روح‌الله عرب؛ مهاجم مصدوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اسطوره وفاداری به این مجموعه در یک دهه اخیر است.

روح‌الله عرب؛ اسطوره وفاداری به صنعت نفت است
عباس سورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: روح‌الله عرب خاطره بازیکنی مثل بهروز مکوندی که با وجود آبادانی نبودن سالها در ترکیب صنعت نفت توپ زد را زنده کرد.
وی درهمین خصوص اضافه کرد: روح‌الله عرب؛ اسطوره وفاداری به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک دهه اخیربوده که سالها برای فوتبال آبادان زحمت کشیده است.
رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: مهاجم مصدوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حتی در روزهایی که تیم ما به دسته پایین‌تر سقوط کرد با وجود در اختیار داشتن پیشنهادات بهتر حاضر به ترک آبادان نشد که هواداران آبادانی این فداکاری‌های عرب را فراموش نمی‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: روح‌الله عرب، بازیکن با اخلاق و مذهبی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با وجود دور شدن از ترکیب نماینده آبادان در لیگ برتر در دل هواداران این مجموعه باقی می‌ماند.
سورانی در ادامه از نتایج اخیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و تصریح کرد: در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کردیم ولی هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بدانند که فوتبال دو رو داشته و ممکن است که این نتایج همیشگی نباشد.
وی اضافه کرد: تیم بزرگی مثل استقلال تهران نیز تا این هفته از مسابقات دو شکست را در پرونده داشته و نباید انتظار داشته باشیم که در تمامی مسابقات لیگ برتر تیم پیروز میدان باشیم.
روح‌الله عرب؛ مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار دو هفته قبل این تیم در مقابل تراکتورسازی تبریز از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و قادر به قرار گرفتن در ترکیب این مجموعه تا پایان مسابقات لیگ برتر نیست.
نماینده آبادان در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در هفته دهم این رقابت‌ها روز بیست و دوم مهرماه در آبادان میزبان شاهین بوشهر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول