اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس:

پارک مشاهیر پردیس کاربری علمی می‏یابد

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس گفت: پارک مشاهیر پردیس علاوه بر کاربری‏های تفریحی و گردشگری، در مباحث آموزشی نیز مورد استفاده قرار می‏گیرد.

پارک مشاهیر پردیس کاربری علمی می‏یابد
هادی رحمتی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پارک مشاهیر در ضلع شمال غربی میدان امام خمینی (ره) شهر جدید پردیس احداث شده است.
وی ادامه داد: این پارک علمی و تفریحی در مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع دارای آبنمای موزیکالی شامل 300 نازل، پمپ، چراغ‏های ال.ای.دی، دستگاه‏های سختی‏گیر و دستگاه‏های گرمایشی برای استفاده در فصول سرد سال خواهد بود.
رحمتی ادامه داد: نصب وسایل بازی کودکان، ست کامل وسایل ورزشی، احداث کافی‏شاپ، محل پارک خودرو و اجرای تاسیسات برقی از دیگر امکانات موجود در پارک مشاهیر شهر جدید پردیس است.
شهردار پردیس تندیس مشاهیر علمی و ادبی کشور را نقطه عطف این مجموعه علمی و تفریحی خواند و افزود: ساخت و نصب تندیس 14 تن از بزرگان و مشاهیر علمی، ادبی و هنری کشور نکته بارز این پروژه است که بخش علمی آن را تقویت خواهد کرد.
وی با اشاره به هزینه‏های ریالی احداث پارک مشاهیر پردیس گفت: پارک مشاهیر پردیس با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان احداث شد و به بهره‏برداری رسید.
رحمتی از اجرای طرح تفکیک آب شرب از غیرشرب در این طرح خبر داد و افزود: پردیس در ردیف شهرهای نادری از کشور قرار دارد که اجرای طرح تفکیک آب شرب از غیرشرب در طرح‏های آن اجرایی می‏شود.
شهردار پردیس، هماهنگی و همدلی را سبب توسعه روزافزون شهر جدید پردیس خواند و افزود: خوشبختانه تعامل و همدلی بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی پردیس موجبات روند رو به رشد این شهر زیبا را فراهم آورده است.   
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول