اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پردیس:

پردیس صاحب شهرداری الکترونیک می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس از تبدیل این نهاد به شهرداری الکترونیک خبر داد.

پردیس صاحب شهرداری الکترونیک می‏شود
هادی رحمتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران از تبدیل این شهرداری پردیس به شهرداری الکترونیک خبر داد و اظهار داشت: شهرداری پردیس در راستای تحقق این مهم اقدامات لازم را اجرایی ساخته است.
وی تصریح کرد: در این خصوص، تجهیزات سخت‏افزاری و سامانه‏های الکترونیکی مورد نیاز در قراردادی با شرکت خصوصی مجری طرح تهیه می‏شود و به‌زودی شهرداری پردیس سیستم‏های گذشته کارتابلی را از چرخه خدمات‏رسانی خود خارج خواهد کرد.
رحمتی با اشاره به روند احداث ساختمان شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: ساختمان اداری شهرداری پردیس با تلاش خالصانه مسئولان ذی‏ربط، امور مربوط به تملک خود را گذراند.
شهردار پردیس ادامه داد: این مجموعه اداری با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان تملک و احداث شد و به بهره‏برداری رسید.
وی افزود: ساختمان اداری شهرداری پردیس در ضلع شرقی میدان امام خمینی (ره) با مساحت عرصه 6 هزار و 500 مترمربع، عرصه عیان 3 هزار متر مربع و فضای سبز 3 هزار و 500 متر مربع احداث شده است.
رحمتی با اشاره به کیفیت بالای امکانات این مجموعه اداری گفت: اجرای آب‌نما در محوطه، پیش‏بینی پارکینگ، فضای سبز، آلاچیق و کافی‏شاپ برای رفاه حال ارباب رجوع از جمله امکانات ساختمان شهرداری پردیس قلمداد می‏شود.
شهردار پردیس افزود: علاوه بر این، در بدنه این ساختمان از مصالحی مقاوم نظیر سنگ گرانیت، ستون‏های استیل، سنگ کوبیک، نمای کامپوزیت، ستون‏های سنگی و ... استفاده شده است.
وی ادامه داد: امکاناتی همچون سالن جلسات، سالن اجتماعات و نمای کامپوزیت مناسب، مجموعه شهرداری پردیس را برای ارائه خدماتی شایسته‏تر به مردم این شهر یاری خواهد کرد.
رحمتی با قدردانی از مسئولان دخیل در اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح پس از لطف باری تعالی و دعای خیر مردم، مساعدت مسئولان امر نقش بسزایی داشته است.
شهردار پردیس ادامه داد: مجموعه شهرداری شهر جدید پردیس و شورای اسلامی این شهر قدردانی از تلاش‏های شبانه‏روزی مسئولان استانداری تهران، فرمانداری شهرستان تهران و بخشداری مرکزی تهران را بر خود امری واجب می‏داند.
انتهای پیام،/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول