اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

گلزار شهدای باشت تا پایان امسال ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان باشت با اشاره به روند ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان گفت: کار ساماندهی گلزار شهدای شهرستان باشت در سال جاری به پایان می رسد.

گلزار شهدای باشت تا پایان امسال ساماندهی می‌شوند
علی‌اصغر قلی‌پور در حاشیه بازدید از روند اجرای ساماندهی گلزار شهدای باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ساماندهی قبور مطهر شهدا برای ترویج فرهنگ شهدا به نسل جوان و نسل‌های آینده است که به آن‌ها بگوییم این شهدا بودند که در دفاع مقدس افتخار آفریدند.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور افزود: شهدا برای کشور و نظام اقتدار امنیت و سربلندی به ارمغان آوردند بنابراین همه باید برای ساماندهی گلزار شهدا همکاری و حضوری فعال داشته باشند چرا که قبور مطهر شهدا همچون خود شهدا ارجمند است.
رئیس شورای اداری باشت به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درباره قبور شهدا اشاره کرد و بیان داشت: حضرت امام فرمودند: قبور شهدا زبان گویایی است که به عظمت روح جاویدان آنان شهادت می‌دهد.
قلی‌پور عنوان کرد: شهرستان باشت 32 گلزار شهید دارد که 81 شهید والامقام در آن آرمیده‌اند.
سرپرست فرمانداری باشت به اتمام کار ساماندهی بعضی از گلزار شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون 10 گلزار شهید در این  شهرستان ساماندهی شده است.
وی تصریح کرد: هفت گلزار شهید در قالب 20 مزار نیز در حال ساماندهی است که بین 60 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مقام عالی دولت در شهرستان باشت با بیان اینکه تاکنون 15 گلزار شهید در این شهرستان ساماندهی نشده است، افزود: با تمهیدات صورت گرفته کار ساماندهی این گلزارها تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.
قلی‌پور به ساماندهی گلزار شهدای شهر باشت اشاره کرد و متذکر شد: گلزار شهدای شهر باشت 20 مزاری است و کار ساماندهی آن نیز در حال انجام است.
این مسئول پیشرفت فیزیکی گلزار شهدای شهر باشت را بیش از 80 درصد اعلام کرد و ابراز داشت: تاکنون برای ساماندهی گلزار شهدای شهر باشت بیش از 400 میلیون ریال هزینه شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان باشت اضافه کرد: امسال 520 میلیون ریال برای اتمام کار ساماندهی گلزار شهدای شهرستان باشت اختصاص یافته است.
وی به همکاری بنیاد شهید برای اتمام کار ساماندهی اشاره کرد و از امیری مدیرکل بنیاد شهید استان برای همکاری همه جانبه تشکر و قدردانی کرد.
قلی‌پور اذعان داشت: در جلساتی که با مدیرکل بنیاد شهید استان برگزار شد مقرر گردید تا اعتبارات بیشتری برای ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان اختصاص دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول