اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خردادماه سال 91؛

بوستان فیض میرآباد شهرکرد بهره‌برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: بوستان فیض در مرکز مجتمع آپارتمان‌های فیض این شهر پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‎رسد.

بوستان فیض میرآباد شهرکرد بهره‌برداری می‏شود
حمید فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این بوستان در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع در مرکز مجتمع آپارتمان‌های فیض احداث شده است.
وی با بیان اینکه عملیات احداث این بوستان از اوایل مهر ماه جاری آغاز شده است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های انجام شده تا پایان فصل کاری امسال بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی خواهد داشت.
فتح‌اللهی ادامه داد: طراحی بوستان فیض براساس استانداردهای معماری منظر تهیه و در آن تمام خدمات و تأسیسات موردنیاز یک پارک محله‌ای از جمله محوطه بازی کودکان، محوطه ورزشی، مبلمان شهری، روشنایی، آب‌نما و سرویس‌های بهداشتی دیده شده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد اعتبار موردنیاز برای احداث این پارک را 3 میلیارد ریال عنوان و افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته افزون بر 600 میلیون ریال آن توسط اعتبارات استانی تأمین خواهد شد.
وی هدف از احداث این پارک را حرکت در راستای توسعه متوازن فضای سبز شهر عنوان و گفت: وجود این بوستان در مرکز یک مجتمع بزرگ مسکونی موجب افزایش سرانه فضای سبز این منطقه، تلطیف هوا و حرکت در راستای ایجاد یک محیط زیست مطلوب شهری برای شهروندان ساکن در این قسمت از شهر خواهد شد.
فتح‌اللهی در ادامه همچنین از بهره‌برداری از فاز نخست پارک تهلیجان شمالی خبر داد و گفت: فاز نخست این پارک در سطح 50 هزار مترمربع در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید
وی اضافه کرد: سال گذشته با صرف اعتباری حدود12میلیارد ریال سطح فضای سبز شهر حدود 175 هزار مترمربع توسعه یافت.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد اضافه کرد: توسعه فضای سبز شهر بر اساس طرح جامع با رویکرد تحقق عدالت شهروندی تهیه شده و بر اساس آن توسعه فضای سبز در قسمت‌هایی که فضای سبز مطلوبی ندارند، در اولویت قرار می‌گیرد.
فتح‌اللهی با بیان اینکه توجه به پارک‌های محله‌ای از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بود که امسال نیز ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: احداث پارک رازی در منطقه بهارستان، بزرگمهر در میرآباد شرقی، شهریار در میرآباد غربی، کوی شهرداری در همین منطقه، تکمیل فضای سبز منطقه سرچشمه از مهمترین اقدامات امسال سازمان پارک‌ها و فضای سبز است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول