اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل موسسه فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بوشهر خبر داد:

برگزاری جشن ویژه کودک در پارک ساحلی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر از برگزاری جشن ویژه کودک در پارک ساحلی شورای بوشهر خبر داد.

برگزاری جشن ویژه کودک در پارک ساحلی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صدرالله محمدی باغملایی صبح امروز در جمع خبرنگاران  ضمن تشریح برنامه‌های موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر در حوزه کودکان به مناسبت روز جهانی کودک، اظهار داشت: موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان همزمان با روز جهانی کودک سلسله برنامه‌هایی را نظیر برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، جشن بادبادک‌ها  و ایستگاه نقاشی  کودکان تدارک دیده اند که در پارک ساحلی شورا اجرا می‌شود.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری از برگزاری جشن بادبادک‌ها، مسابقات بزرگ ویژه کوکان بوشهر و کارگاه‌های آموزشی به مناسبت 16 مهرماه روز جهانی کودک خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزش ویژه کودکان، خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌ها موضوعات متنوعی در ارتباط با آموزش‌های مورد نیاز کودک در حوزه فرهنگ شهر نشینی ، اسباب بازی و کودکان، نقش پدر و مادر در رشد و سلامت کودک، تغذیه کودکان و سایر موضوعات مورد نیاز کودکان و خانواده‌های آن‌ها در قالب کلاس‌های آموزشی ارائه می‌شود.
مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر همچنین به برگزاری جشن  ویژه کودک در پارک ساحلی شورا اشاره و تصریح کرد: در حاشیه این جشن غرفه‌هایی شامل آموزش‌های ویژه کودکان در حوزه ترافیک، نقاشی ، پازل و بازی‌های فکری ، اجرای تئاترهای ویژه کودکان و... جمع بندی و اجرا می‌شود.
وی همچنین به برگزاری جشن بادبادک‌ها اشاره و تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، جشن بادبادک‌ها به مناسبت روز جهانی کودک در پارک ساحلی شورا با  حضور کودکان بوشهری از ساعت 16 الی 18 اجرا می‌شود.
محمدی باغملایی همچنین از برگزاری کارگاه سفال و حجم سازی برای کودکان به صورت نمادین در پارک ساحلی شورا در قالب ویژه برنامه‌های موسسه در روز جهانی کودکان خبر داد.
وی در پایان به برنامه‌های غیر متمرکز طراحی شده در سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: موسسه فرهنگی ورزشی در روز جهانی کودک از تمامی ظرفیت‌های بومی محلی و سایر واحد هایی که موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری را در اجرای این برنامه‌ها یاری کرده‌اند استفاده کرده تا برنامه‌های متنوعی را ویژه کودکان بوشهر برگزار کند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول