اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت می‌گیرد؛

احداث 450 پارک کودک در روستاهای کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان گفت: در سال‌جاری بیش از 450 پارک کودک در روستاهای کردستان راه‌اندازی می‌شود.

احداث 450 پارک کودک در روستاهای کردستان
رضا شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: برای تکمیل و راه‌اندازی این تعداد پارک کودک در استان، بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی هدف از احداث این پارک‌ها را ایجاد شور و نشاط، بازی و سرگرمی در بین کودکان روستایی و در نهایت ارتقا سطح سلامت روحی و روانی اهالی روستا برشمرد.
شاملی ادامه داد: نصب وسایل بازی و تفریح برای کودکان و توجه به زیباسازی این پارک‌ها به منظور فراهم ساختن مکانی برای گذارندن اوقات فراغت اقشار مختلف روستایی از دیگر اهداف این طرح است.
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان تصریح کرد: با توجه به عملکرد مناسب این دفتر در رفع محرومیت از چهره روستای‌های دور افتاده و کمتر توسعه‌یافته استان کردستان، امسال از سوی دفتر امور مناطق محروم کشور کردستان در جمع استان‌های برتر کشور در این زمینه قرار گرفت. 
شاملی خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی روستایی، جمع‌آوری بهداشتی زباله در روستاها، ساماندهی فاضلاب روستایی و دیگر برنامه‌های متنوع فرهنگی، عمرانی در روستاها از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این دفتر در سطح روستاهای استان به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول