اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

مسابقات کونگ‌فوی کشور در سطح مطلوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فوی کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شده و موفقیت تیم کونگ‌فوی بانوان این استان در این مسابقات نشان از رشد و تقویت این رشته ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد دارد.

مسابقات کونگ‌فوی کشور در سطح مطلوبی برگزار شد
آرمان قنبرزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تیم کونگ‌فو بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در سبک نیوکونگ‌فو با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور در این رشته به یاسوج بازگشت.
سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسابقات قهرمانی کونگ‌فوی کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شده و موفقیت تیم کونگ‌فوی بانوان این استان در این مسابقات نشان از رشد و تقویت این رشته ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد دارد.
وی بیان داشت: این مسابقات از اوایل مهرماه با حضور بانوان رزمی‌کار از سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شده است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: مسابقات قهرمانی کونگ‌فوی بانوان کشور در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان با حضور تیم‌های کونگ‌فو بانوان استان‌های کشور برگزار شده که با رقابت سنگین این تیم‌ها، تیم بانوان کونگ‌فو استان کهگیلویه و بویراحمد  در رده سنی جوانان توسط خانم شکوفه نیک‌مرام در وزن منهای 46 کیلوگرم صاحب مدال طلا و مقام اول شد.
قنبرزاده ادامه داد: کسب مقام دوم و مدال نقره در رده سنی نوجوانان در وزن 52- کیلوگرم توسط خانم فرزانه صدری و کسب مقام سوم و مدال برنز در رده سنی نونهالان در وزن 40- کیلو‌گرم توسط خانم شیلا اسفندیاری از دیگر موفقیت‌های تیم بانوان کونگ‌فو کار این استان بوده است.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خانم بهاره خندانی در وزن منهای 38 کیلوگرم و در رده سنی نوجوانان به مقام سوم و مدال برنز رسید.
وی اعلام کرد: کسب مقام سوم و مدال برنز در رده سنی نوجوانان در وزن 48- کیلوگرم نیز توسط خانم ژاله رضایی برای تیم کونگ‌فوی بانوان این استان کسب شد و کلثوم دانایی‌منش مقام سوم و مدال برنز را در رده بزرگسالان در وزن منهای 48 را از آن خود کرد.
قنبرزاده خاطرنشان کرد: مقام سوم و مدال برنز در رده سنی نوجوانان در وزن 52- کیلوگرم توسط خانم سحر بهشت‌نسب و در رده سنی خردسالان در وزن 23- کیلوگرم توسط خانم مهدیه مهرجو از دیگر مدال‌های رنگی کونگ‌فوکاران زن استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور بوده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول