اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان:

سطح رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی اصفهان بالا بود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کونگ‌فوی استان اصفهان گفت: سطح مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی استان اصفهان که ویژه دو رده آقایان و بانوان برگزار شد در حد بالایی قرار داشت.

سطح رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی اصفهان بالا بود
رمضان علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با حمایت موسسه مالی و اعتباری فردوسی در رقابت‌های کونگ‌فوی قهرمانی استان اصفهان، به اندازه هفت میلیون تومان جایزه به برندگان اهدا شد.
وی با بیان اینکه در رقابت‌های کونگ‌فو قهرمانی استان اصفهان به تیم‌های نخست آقایان و بانوان و همچنین مربیان مبلغ 200هزار تومان جایزه نقدی پرداخت شد، تصریح کرد: برای پیشکسوتان رشته کونگ‌فو نیز اهدای تندیس فدراسیون کونگ‌‌فو در نظر گرفته شد.
سرپرست هیئت کونگ‌فو استان اصفهان با اشاره به حضور نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر اصفهان و اعضای تربیت بدنی استان اصفهان و سایر مقامات حاضر در رقابت‌های کونگ‌فوی قهرمانی استان اصفهان، اظهار داشت: استاد فیروز حبیب‌پور که در حال حاضر پدر این رشته ورزشی پس از پیروزی انقلاب محسوب می‌شود نیز در این مراسم حضور داشتند.
وی ادامه داد: تعداد آقایان  و بانوان شرکت کننده در رقابت‌های کونگ‌فوی قهرمانی استان اصفهان را به ترتیب 300 نفر و 260 نفر عنوان کرد و افزود: در رده آقایان جوانان و بزرگسالان و در رده بانوان نونهالان، جوانان و بزرگسالان شرکت کرده‌اند.
احمدی با بیان اینکه زمان برگزاری رقابت‌های کونگ‌فوی قهرمانی استان اصفهان در رده آقایان و بانوان به ترتیب در تاریخ‌های هشتم و هفدهم شهریورماه برگزار شد، تاکید کرد: تعداد تیم‌های حضور یافته برای آقایان 25 و برای بانوان 15 تیم است.
وی مقام نخستین رده سنی بزرگسالان فولادشهر را برای آقایان و رتبه نخست تیمی رده سنی بزرگسالان شاهین‌شهر را برای بانوان عنوان کرد و اظهار داشت: مقام اول تیمی رده سنی جوانان خمینی شهر از آن آقایان و مقام نخست تیمی رده سنی جوانان شهر ابریشم از آن بانوان شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول