اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

22 مهر ماه جاری؛

رقابت‏های کونگ‏فوی استان تهران برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‏فوی بخش رودهن از برگزاری رقابت‏های استانی این رشته در رودهن خبر داد.

رقابت‏های کونگ‏فوی استان تهران برگزار می‏شود
محمدجعفر خادم‏الرضا در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این دوره از رقابت‏های استانی در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‏شود.
وی با اشاره به تیم‏های شرکت کننده در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: در مسابقات کونگ‏فوی استانی رودهن از هفت تیم فعال در مناطق مختلف دعوت به عمل آمده است.
خادم‏الرضا تصریح کرد: تیم‏های شهرداری تهران الف، هیئت استان تهران، رودهن، بومهن، پردیس و دماوند در این دوره از رقابت‏های کونگ‏فوی استانی شرکت خواهند داشت.
رئیس هیئت کونگ‏فو بخش رودهن افزود: این مسابقات در بخش بانوان برای نخستین بار و در بخش آقایان برای چهارمین بار برگزار می‏شود.
وی با اشاره به کسب عنوان مناسب توسط کونگ‏فوکاران رودهنی در رقابت‏های کشوری سال گذشته یادآور شد: برگزاری سال گذشته رقابت‏های کونگ‏فوی کشوری در رودهن به کسب عناوینی مناسب از سوی فعالان این رشته در رودهن انجامید.
خادم‏الرضا ادامه داد: از این رو و با توجه به وجود استعدادهایی درخشان در رودهن انتظار کسب رتبه‏های برتر دور از انتظار نیست.
رئیس هیئت کونگ‏فوی بخش رودهن این بخش را خطه‏ای توانمند برای تبدیل به قطب رزمی کشور خواند و افزود: در صورت ادامه حمایت‏های مسئولان از ورزش‏های رزمی رودهن، این بخش قابلیت‏های کافی برای تبدیل به قطب ورزش رزمی کشور و درخشش در میادین برون‏مرزی را نیز دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول