اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو مازندران خبر داد:

کسب 2 مدال ملی‌پوشان جودوکار مازندرانی در آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو مازندران از کسب دو مدال نقره و برنز ملی‌پوشان مازندرانی در رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.

کسب 2 مدال ملی‌پوشان جودوکار مازندرانی در آسیا
حسن برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مسابقات جودو جوانان و نوجوانان زنان و مردان قهرمانی آسیا که به میزبانی بیروت پایتخت لبنان برگزار شد با درخشش ملی‌پوشان مازندرانی همراه بود.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات ابراهیم قجر و مونا اصغری به عنوان دو مازندرانی در ترکیب تیم ملی جودو جوانان کشورمان موفق به دستیابی دو مدال شدند.
رئیس هیئت جودو مازندران تصریح کرد: در بخش مردان ابراهیم قجر به مدال نقره رسید و مونا اصغری نیز در بخش زنان به گردن‌آویز برنز دست پیدا کرد.
رئیس هیئت جودو مازندران بیان داشت: در نتایج تیمی بخش نوجوانان تیم ملی ایران قهرمان شد و در بخش جوانان نیز به مقام پنجمی رسید.
وی همچنین از درخشش جودوکاران مازندرانی در مسابقات بسیجیان کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد 190 جودوکار از 22 استان با هم رقابت کردند.
رئیس هیئت جودو مازندران افزود: تیم منتخب بسیجیان مازندران در این مسابقات موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شد که در نهایت با نایب قهرمانی مازندران همراه بود.
برزگر گفت: در این مسابقات سید محمد موسوی در وزن 50 کیلوگرم و جعفر محمدی در وزن 55 کیلوگرم به دو مدال طلا دست یافتند.
این مسئول درباره نتایج تیمی مسابقات جودو بسیجیان در مشهد تصریح کرد: در این مسابقات تیم خراسان رضوی با سه مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز قهرمان شد.
وی متذکر شد: تیم مازندران پس از تهران با دو مدال طلا و یک مدال برنز نایب قهرمان شد و تهران نیز با یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز سوم شد.
برزگر در پایان سطح کیفی این رقابت‌ها را خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: در این مسابقات جودوکاران و قهرمانان ارزنده استان‌های کشور حضور داشتند و این مسئله باعث شد تا سطح مسابقات بسیار بالا باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول