اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان قزوین خبر داد:

درخشش 182 مدال قهرمانی بر سینه رزمیکاران قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: در حال حاضر 182 مدال قهرمانی در سطح کشور توسط آقایان و خانم‌ها ورزشکار در هیئت ورزش‌های رزمی استان کسب شده است.

درخشش 182 مدال قهرمانی بر سینه رزمیکاران قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، افشین هادی چگینی شنبه شب در دیدار مسئولان، مربیان و داوران بسیجی استان با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد: اعضای هیئت ورزش‌های رزمی استان جزو بسیج فعال هستند و فعالیت‌های خوبی دارند.
وی ادامه داد: 77 رشته زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی است که در استان قزوین 40 سبک در بخش خانم‌ها و آقایان زیر نظر ما فعال است.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: در سال گذشته که سال همت و کار مضاعف نامگذاری شده بود، هیئت ورزش‌های رزمی برنامه‌ای در این راستا تدوین و اجرایی کرد و با کار گروهی و جمعی توانستیم هیئت برتر کشور در بین 32 استان کشور شویم و در استان قزوین نیز عنوان برتر را در بین هیئت‌های ورزشی به دست آوریم.
وی با اشاره به اهمیت وحدت در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش افزود: وحدت کلمه جای ویژه‌ای در بین مسلمانان دارد و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید دارند و ما نیز این دستور را حفظ کرده و کارگروهی را سرلوحه کار داشتیم و توانستیم به افتخارات مهمی دست یابیم.
چگینی با اشاره به نامگذاری امسال به جهاد اقتصادی، توضیح داد: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نام نهاده شده است و برنامه‌های هیئت ورزش‌های رزمی در این راستا است و در حال اجراست و در حال حاضر ما 182 مدال قهرمانی در سطح کشور توسط آقایان و خانم‌ها کسب کردیم.
وی اعلام کرد: اکبر کریمی ورزشکار استان قزوین، دو مدال جهانی آسیایی کسب کرد و ایشان در زمان توزیع مدال طلا و هنگامی که بر سکوی اول ایستاده بود در کشور آلمان، با توجه به اینکه آن روز مصادف با روز قدس بود شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داد به طوری که رئیس فدراسیون جهانی با مکث مدال ایشان را داد.
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین عنوان کرد: شرکت در برنامه‌های فرهنگی، مراسم روز قدس، مراسم ارتحال امام و غیره از جمله برنامه‌هایی است که هیئت ورزش‌های رزمی استان در آنها حضوری پررنگ دارد و ولایت‌مداری خود را نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: تجلیل از قهرمانان ورزشی، همایش و فستیوال هنرهای رزمی، برگزاری مسابقات قهرمانی جام ولایت و برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری از جمله برنامه‌هایی است که صورت گرفته است.
انتهای پیام؛/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول