اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات نهمین دوره مجلس در استان اصفهان؛

انتخابات الکترونیکی در 2 حوزه انتخابیه اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه انتخابیه استان اصفهان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتخابات الکترونیکی در 2 حوزه انتخابیه اصفهان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه گذشته در سومین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان با بیان اینکه ما برای برگزاری انتخاباتی پرشور برای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تعامل و ارتباط رسانه‌ها نیاز جدی داریم، اظهار داشت: دست همکاری به سوی رسانه‌ها دراز می‌کنیم تا با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر انتخاباتی پرشور را تجربه کنیم.
وی افزود: علاوه بر ویژگی‌های عمومی انتخابات در سراسر کشور، این موضوع در استان اصفهان از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که وزن سیاسی شهر اصفهان اگر بیش از تهران نباشد در حد آن است و اصفهان از شهرهای فعال سیاسی کشور به شمار می‌رود.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه ما به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در 12 اسفندماه سال جاری پیش رو داریم به عنوان یک انتخابات معمولی نگاه نمی‌کنیم، تصریح کرد: نحوه حضور مردم معنا و پیامی ویژه دارد چه برای نظام جمهوری اسلامی و چه برای ناظران بین‌المللی معنا و مفهوم خاص خود را دارد، بنابراین تلاش ما در جهت برگزاری انتخاباتی ممتاز است.
وی در ارتباط با نخستین استراتژی و راهبرد اساسی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه و جنجال یکی از اهداف ما است.
 
انتخابات پشتوانه امنیت کشور است

اسماعیلی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر بیان کرد: انتخابات پشتوانه امنیت کشور است و نباید این موضوع موجب تضعیف کشور شده و باید در فضایی آرام و جو روانی مناسب بدون تنش برگزار شود.
وی درباره اصل دومی که ستاد انتخابات استان اصفهان دنبال می‌کند، یادآور شد: شرکت در انتخابات حق تمامی اقشار، گروه‌ها و دسته‌های سیاسی است بنابراین برگزاری انتخاباتی پر شور با مشارکت تمامی اقشار مردم هدف دوم ما است.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات بدون دخالت دولت است، تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات مورد وثوق مردم هستند و دولت حق دخالت در انتخابات را ندارد.
وی تاکید کرد: باید بستر مشارکت سالم و سازنده را فراهم کنیم و رسانه‌ها ما را در رسیدن به این هدف یاری کنند.
 
24 مورد از فرآیند انتخابات آینده الکترونیکی می‌شود

اسماعیلی با بیان اینکه انتخابات این دوره پیشرفته‌تر از دوره‌های پیشین برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: 24 مورد از فرآیند انتخابات همچون ثبت نام کاندیداها و اعلام بررسی صلاحیت آنها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وی افزود: در استان اصفهان 15 حوزه انتخابیه برای رای گیری مردم وجود دارد که در 2 حوزه رای‌گیری از ابتدا تا انتها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان تاکید کرد: در برگزاری انتخابات سالم و پر شور همکاری تمامی بخش‌ها به ویژه هیئت‌های نظارتی ضروری است تا با کمترین مشکل انتخابات را مدیریت کنیم.
وی یادآور شد: از تمامی جریان‌های ملتزم به ولایت و داخل نظام در انتخابات استفاده می‌کنیم تا شاهد حضور موثرتری از مردم باشیم.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول