اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

انتخابات سالم و بانشاط را در گلستان تضمین می‌کنم

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: تضمین می‌کنیم که براساس وظیفه شرعی و قانونی انتخابات سالم، واقعی و بانشاط را در این استان برگزار کنیم.

انتخابات سالم و بانشاط را در گلستان تضمین می‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت در حاشیه یادواره 88 شهید شهر کردکوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نیروهای انقلاب و خانواده‌های شهدا باید ضمن وحدت نامزدهای انتخاباتی با تفکر ولایی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب را برای مجلس نهم معرفی کنند.
وی تصریح کرد: نباید مواضع ما دشمن شادکن باشد دوستداران نظام به جای اینکه همدیگر را تخریب کنند دشمن را هدف قرار دهند.
استاندار گلستان با بیان اینکه سلامت انتخابات برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: به دست‌اندرکاران انتخابات استان تاکید کردم که با دقت و سلامت کاری خود ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را که توصیه همیشگی مقام معظم رهبری است، محقق کنند.
قناعت، گفت: به مسئولان ستاد انتخابات استان گفتم حتی برای برادر شهیدم که جانم را فدایش ‌می‌کنم، حاضر نیستم حتی یک رای را هم برای او جابه‌جا کنم.
وی تاکید کرد: گروه‌های نظارتی انتخابات باید با تمام تلاش، خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهیا کنند.
استاندار گلستان همچنین با اشاره به ارزش شهید و شهادت گفت: موهبت شهادت در عصر حاضر و در طول دفاع مقدس شامل همه مناطق ایران شد و نقطه‌ای از کشور سراغ نداریم که از این نعمت الهی بی‌بهره باشند.
قناعت با بیان اینکه علما معتقد هستند شهادت نعمت و موهبت الهی است، افزود: خداوند این هدیه و نعمت را به هر کس نمی‌دهد بلکه به انسان‌های خاص خود اعطا می‌کند.
وی ادامه داد: معمولا انسان‌های وقتی به زمان مرگ می‌رسند نگرانی ندارند که چند سال در این دنیا به سر بردند، بلکه نگرانی آنها زندگی بعد از مرگ است.
استاندار گلستان با بیان اینکه تنها شهدا هستند که نگرانی و دلهره بعد از مرگ ندارند، گفت: شهدا هیچ حزن و اندوه بعد از مرگ ندارند برای همین در شب‌های عملیات شوق عجیبی داشتند و برای بازگشایی معبر بی‌طاقتی می‌کردند.
قناعت افزود: کسانی که فکر می‌کنند شهدا ناکام هستند فکر اشتباهی است چرا که شهدا تجار بزرگی بودند که به معبود خود رسیدند.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شهادت را مرگ تجارت‌گونه می‌داند، گفت: وقتی جان دادن برای خدا باشد ابدیت برای آن تضمین می‌شود.
استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: شهدا به کام رسیده هستند که در یک معامله با خداوند بهترین را از آن خود کردند و خداوند این هدیه الهی را به نصیب همه نمی‌کند.
انتهای پیام؛/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول