اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

زمینه برگزاری انتخابات سالم در کردستان فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با این عنوان که زمینه برگزاری انتخابات سالم در استان فراهم است،گفت: برگزاری انتخابات سالم و جلب اعتماد مردم مهم‌ترین وظیفه مجریان انتخابات است که باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

زمینه برگزاری انتخابات سالم در کردستان فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دهگلان، اظهار داشت: وظیفه اصلی فرمانداران و بخشداران در سراسر استان جلب اعتماد مردم به منظور شرکت در انتخابات است.
وی با تاکید بر اینکه مجریان تنها برگزار کنندگان انتخابات هستند و نباید به نتیجه آن کاری داشته باشند، افزود: ما به عنوان مجریان اصلی برگزاری انتخابات باید با انجام رسالت خود به بهترین شکل، ضمن ایجاد اعتماد مردم خود را از هر گونه اتهامی مبرا کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: هیچ مسئول و مجری انتخاباتی نباید به نفع شخص و یا گروه خاصی فعالیت کند.
به گفته حسن‌زاده، سیستم انتخاباتی و هیئت نظارت بر انتخابات در کشورما به گونه‌ای طراحی شده که اجازه هیچ‌گونه تقلب و یا کم کاری را نخواهد داد.
وی به مشارکت بسیار چشمگیر مردم سراسر کشور در انتخابات مختلف در طول این سال‌ها اشاره کرد و افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی به ویژه در انتخابات عامل مهمی در ناامیدی دشمنان این مرز و بوم است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه به توسعه و آبادانی استان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای رفع چهره محرویت در کردستان در مقایسه با حکومت ستم‌شاهی قابل مقایسه نیست.
حسن‌زاده خاطرنشان کرد: امروزه در سایه خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی استان کردستان در زمینه‌های رشد و توسعه در بسیاری از بخش‌ها به میانگین کشوری رسیده و یا مسیر توسعه را به خوبی طی می‌کند.
وی بر لزوم توسعه پایدار در کردستان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار در این استان با وجود کارهایی که تاکنون صورت گرفته باید تلاش جدی داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ولایت‌مدار استان و رسیدن به توسعه پایدار فرماندار و بخشداران در سراسر استان باید تلاش با تلاشی مظاعف گام بردارند.
حسن‌زاده کاهش نرخ بی‌سوادی، توسعه مراکز آموزش عالی، توسعه زیرساخت‌های برق، گاز، آب و غیره و توسعه راه‌ها را از جمله شاخص‌های توسعه در هر منطقه برشمرد.
وی در ادامه توسعه روستاها به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها را ضروری خواند و ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی در توسعه شهرها مانع تشکیل محلات حاشیه‌نشین شهری شد.
وی به پیامدهای شوم گسترش حاشیه‌نشینی در اطراف شهرهای استان اشاره کرد و گفت: این وظیفه ماست که با تلاش در راستای توسعه و آبادانی روستاها مانع مهاجرت روستائیان به شهرها شویم.
به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، معضل حاشیه‌نشینی و مناطق مهاجرخیز در شهرهای مختلف موجب افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.
وی تصریح کرد: در صورت عدم توجه به رفع این معضل باید منتظر عواقب نگران کننده‌ای باشیم.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول