اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

1000 مدرس قرآنی در کرمان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد مدارس قرآنی در استان کرمان در سال تحصیلی جدید یک‌هزار مدرسه است و این مدارس در سال گذشته 465 باب مدرسه بودند.

1000 مدرس قرآنی در کرمان راه‌اندازی شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مجید سجادی صبح امروز در مراسم جشن قرآن‌آموزی دانش‌‌آموزان پایه اول ابتدایی در دبستان پسرانه معلم کرمان با تبریک سال تحصیلی و جشن قرآن‌آموزی اظهار داشت: بهترین معلم، معلم قرآن است و براساس این حدیث پیامبر اکرم (ص) فرمودند «بهترین شما کسی است که اول قرآن را یاد بگیرد و آن را به دیگران آموزش دهد».      
سجادی افزود: خداوند پنج چیز به عامل و قاری قرآن اعطا می‌کند که عبارتند از کسی که به شفاعت قرآن وارد بهشت می‌شود، پیر نمی‌شود و تا ابد جوان باقی می‌ماند تا ابد سالم می‌ماند و هیچ‌وقت دچار بیماری نمی‌شود، غنا و بی‌نیازی به آن می‌دهد و نیازمند به دیگران نیست و حیات جاودانه دارند و هیچ‌وقت نمی‌میرند و خداوند به آنان شادی ابدی می‌دهد و هیچ‌وقت دچار غم و اندوه نمی‌شوند.      
وی عنوان کرد: تعداد مدارس قرآنی در استان کرمان در سال تحصیلی جدید یک‌هزار مدرسه است و این مدارس در سال گذشته 465 باب مدرسه بودند.  
رضا رضایی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در این مراسم گفت: شما دانش‌آموزان عزیز باید قرآن بخوانید و به دستورات قرآن عمل کنید و قرآن می‌گوید «باید به بزرگ‌تر‌ها احترام بگذارید».   
رضوان ابراهیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل در این جلسه اظهار داشت: کتاب قرآن پایه اول ابتدایی شامل، قصه‌های قرآنی و سوره‌های کوچک قرآن است و در پایان سال تحصیلی بچه‌ها این امکان را دارند که حروف را بشناسند و بخوانند.   
حسین صفری مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: کار تعلیم و تربیت در پایه ابتدایی بسیار سخت و دشوار است و ما قدر این معلمان عزیز را نمی‌دانیم و سخت‌ترین پایه، پایه اول ابتدایی است و صفا و صداقت در این سن فراوان است. 
به گزارش فارس، 150 نفر دانش‌آموز کلاس اولی در این مراسم شرکت داشتند و در پایان با حضور مسئولان استانی زنگ قرآن‌آموزی پایه اول ابتدایی در دبستان پسرانه معلم کرمان نواخته شد.   
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول