اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اول کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در جمع مسئولان آبپخش مطرح کرد؛

با تفکیک شهرستان دشتستان موافقم

خبرگزاری فارس: دبیر اول کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: با تفکیک شهرستان دشتستان موافقم.

با تفکیک شهرستان دشتستان موافقم
 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ایوب پاپری‌مقدم در جمع مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: آبپخش بعد از برازجان دومین شهر بزرگ دشتستان است و استعدادهای بسیار زیادی در این بخش نهفته است که باید برای شکوفایی این استعدادها تلاش کنیم.
وی افزود: مشکلات فراوانی در بخش تازه تاسیس آبپخش وجود دارد که باید با پیگیری نمایندگان مردم و حمایت دولتمردان برای حل آنها تلاش شود.
پاپری‌مقدم ابراز داشت: ایجاد فرصت‌های شغلی یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه محسوب می‌شود و باید پیگیری‌های لازم برای استقرار صنایع در آبپخش صورت گیرد تا شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان منطقه باشیم.
این نماینده مجلس یادآور شد: برای حل مشکلات مربوط به کمربندی آبپخش که در ماه‌های گذشته مطرح شد شورای اسلامی شهر آبپخش در حال تهیه نقشه و کروکی از مسیر پیشنهادی‌ خود هستند که پس از تدوین آن به همراه شورای اسلامی شهر برای حل این مشکلات با مسئولین ذیصلاح دیدار خواهیم کرد.
پاپری‌مقدم به حضور سه تیم آبپخش در لیگ فوتبال استان اشاره کرد و عنوان داشت: حضور سه تیم از یکی از بخش‌های شهرستان در لیگ فوتبال استان افتخاری در تاریخ ورزش دشتستان است و تمام مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی به ورزشکاران تلاش کنند.
وی تصریح کرد: تبدیل سازمان تربیت‌بدنی به وزارت ورزش و جوانان باعث افزایش امکانات و توان این نهاد و به تبع آن خدمت‌رسانی بهتر به ورزشکاران می‌شود و از مسئولان ورزش استان می‌خواهیم مشکلات ورزش آبپخش را مرتفع کنند.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تفکیک شهرستان دشتستان موافقم اذعان داشت: در حال حاضر اعتبار تملک دارایی شهرستان‌هایی که از دشتستان بسیار کوچک‌تر هستند 70 درصد اعتبارات دشتستان است و در صورت تفکیک شهرستان شاهد افزایش بودجه و تسریع در روند توسعه مناطق مختلف شهرستان خواهیم بود و در واقع تفکیک دشتستان به نفع مجموعه شهرستان است.
پاپری‌مقدم گفت: از 40 هزار میلیارد تومان بودجه تملک دارایی کشور تنها 8 هزار میلیارد آن در استان‌ها تقسیم شده و از مسئولان ادارات می‌خواهیم با شناسایی این بودجه‌ها تلاش داشته باشند و بنده بعنوان نماینده مردم در راستای جذب این اعتبارات برای آبادانی شهرستان تلاش می‌کنم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول