اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

برگزاری 150 ویژه‌برنامه دهه کرامت در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از برگزاری 150 ویژه‌برنامه دهه کرامت در دشتستان خبر داد.

برگزاری 150 ویژه‌برنامه دهه کرامت در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: آموزش و پرورش از مهم‌ترین نهادها در سطح جامعه است و تقویت آموزش و پرورش موجب رشد کشور می‌شود.
وی افزود: در دولت نهم و دهم در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی بویژه در احداث و تجهیز فضاهای آموزشی اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و حجم و کیفیت اقدامات دولت نهم و دهم با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست.
فرماندار دشتستان با تبریک ایام دهه کرامت از برگزاری 150 ویژه‌برنامه دهه کرامت در دشتستان خبر داد و گفت: از ابتدای دهه کرامت بیش از 150 برنامه در دشتستان برنامه‌ریزی شده که چند برنامه را اجرا کرده‌ایم و سایر برنامه‌ها نیز به تدریج اجرایی می‌شوند.
 خسروی با تاکید مجدد بر اهمیت تعلیم و تربیت اذعان داشت: امروز تربیت و پرورش در عرصه آموزش و پرورش مقدم بر تعلیم و آموزش است.
وی تصریح کرد: امروز در شرایط حساسی در منطقه و جهان قرار داریم و آنچه می‌تواند انقلاب ما را در برابر توطئه‌های سخت و نرم دشمن حفظ کند و به سوی تعالی رشد دهد شیوه موفق تربیت فرزندان ایران اسلامی توسط معلمان است.
خسروی بر تعمیق باورهای اعتقادی و اسلامی و باورهای فرهنگی و مذهبی دانش آموزان و ارائه مباحث قرآنی و ارزشی تاکید کرد.
وی ابراز داشت: برای توسعه عمرانی آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش در کمیته برنامه‌ریزی طرح و ارائه شود تا نسبت به تامین اعتبار اقدام لازم صورت گیرد.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعداد 45 هزار دانش‌آموز در دشتستان در مدارس مشغول تحصیل هستند و تلاش مسئولان برای بالا بردن سطح کیفی تعلیم و تربیت باید همواره تداوم یابد.
خسروی بیان داشت: والدین نقش مهمی در ارتقای کیفی تعلیم و تربیت دارند و همکاری و تعامل این عزیزان با آموزش و پرورش امری مهم است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول