اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان ‌شرقی:

امکان اعزام خانوادگی به حج عمره فراهم شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: امکان اعزام خانوادگی و گروهی به عمره فراهم شده است.

امکان اعزام خانوادگی به حج عمره فراهم شد
مرتضی آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: افرادی که می‌خواهند از این تسهیلات استفاده کنند باید هنگام ثبت‌نام در شعب بانک‌ها این موضوع را اعلام و حساب مربوطه را به صورت گروهی افتتاح کنند تا در زمان طی سایر مراحل و اعزام نیز به صورت گروهی اقدام شود.
وی افزود: با توجه به ظرفیت کاروان‌ها افراد متقاضی می‌توانند تا حداکثر 25 نفر برای سفر گروهی اقدام کنند.
آقایی اضافه کرد: مبلغ علی‌الحسابی که به صورت ودیعه برای ثبت نام دریافت می‌شود برای افراد 10 سال به بالا 8 میلیون ریال و برای متقاضیان زیر 10 سال 6 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.
وی بانک‌های طرف قرارداد برای ثبت نام این سفر معنوی  را نیز بانک‌های ملی و ملت اعلام کرد.
آقایی با اشاره به زمان ثبت‌نام برای تشرف به سفر معنوی عمره گفت: ثبت‌نام از متقاضیان از 24 شهریور به مدت یک ماه یعنی 24 مهر ادامه خواهد داشت و متقاضیان باید به صورت اینترنتی به سایت ثبت نام بانک‌های ملی و ملت مراجعه و اطلاعات شخصی و بانکی خود را وارد کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان‌ شرقی در مورد نحوه اعزام متقاضیان نیز اظهار داشت: اعزام افرادی که در مدت اعلام شده ثبت‌نام کنند از سه سال آینده یعنی سال 93 آغاز می‌شود.
آقایی الویت اعزام را نیز براساس قرعه کشی عنوان کرد که بعد از اتمام ثبت نام و به صورت کشوری توسط سازمان حج و زیارت صورت خواهد گرفت.
وی از متقاضیانی که مبلغ یاد شده را قبل از شروع موعد مقرر واریز کرده‌اند خواست تا بعد از آغاز مهلت ثبت نام به شعب بانکی که نسبت به این امر اقدام کرده‌اند مراجعه و اطلاعات خود را وارد کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول