اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور شعب بانک ملی مازندران:

کارمزد اضافی از زائران عمره اخذ نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس امور شعب بانک ملی مازندران گفت: بانک ملی بدون اخذ هرگونه کارمزد و یا وجه اضافه اقدام به ثبت نام زائران خواهد کرد.

کارمزد اضافی از زائران عمره اخذ نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برات کریمی بعدازظهر امروز در نشست خبری و مراسم تجلیل از مقام خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد ویژه‌ای به اصحاب رسانه دارم.
وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه قشری هستند که با کاغذ و قلم عجین شده‌اند و چیزی جزء اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی، روح خبرنگار را ارضا نمی‌کند.
رئیس امور شعب بانک ملی مازندران با اشاره به اینکه مطبوعات محلی را به دقت رصد می‌کنم، یادآور شد: نظر کارشناسی برای توسعه استان کمتر در مطبوعات محلی ارائه می‌شود.
کریمی خاطرنشان کرد: در مازندران باید به سمت توسعه گردشگری، کشاورزی پایدار و صنعت وابسته به صنایع تبدیلی کشاورزی حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه بانک ملی برای ایجاد اشتغال در استان طرح‌های بزرگی را سرمایه‌گذاری کرده است، افزود: امروز در حال سرمایه‌گذاری برای نساجی مازندران هستیم که پس از سالیان دوباره پابرجا شود.
کریمی با بیان اینکه بیشترین وام قرض الحسنه ازدواج از طریق بانک ملی پرداخت شده است، گفت: یک چهارم از ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها هم در بانک ملی انجام شده است.
رئیس امور شعب بانک ملی مازندران یادآور شد: در سال جاری از طریق آموزش کارکنان سعی داریم سطح علمی همکاران را افزایش دهیم.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام حج عمره مفرده توسط بانک ملی افزود: 170 شعبه بانک ملی در سراسر استان آماده ثبت نام زائران خانه خدا هستند.
کریمی مبلغ ثبت نام حج عمره برای هر فرد بالای 10 سال را 800 هزار تومان و افراد کمتر از 10 سال را 600 هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: بانک ملی بدون اخذ هرگونه کارمزد و یا وجه اضافه اقدام به ثبت نام زائران می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌شود، تصریح کرد: ارائه کارت هوشمند زائر از دیگر خدمات بانک ملی است که دربرگیرنده اطلاعاتی از قبیل شماره حساب، مشخصات شناسنامه‌ای و اطلاعات پزشکی زائران است.
رئیس امور شعب بانک ملی مازندران ادامه داد: افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند در شعبه بانک ملی بلوار طالقانی همکاران ما با تمام تجهیزات آماده ارائه خدمات به این افراد هستند.
کریمی درباره الزام برخی شعبه‌ها برای ضامن کارمند یادآور شد: هیچ شعبه‌ای مجاز نیست بر این موضوع تاکید داشته باشد و ضامن مورد قبول بانک از هر قشر می‌تواند ضمانت فرد وام‌گیرنده را بر عهده بگیرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم داشتن سپرده برای دریافت تسهیلات افزود: سیستم‌های بانکی ما بیش از آنچه که در توان داشتند تسهیلات پرداخت کردند.
کریمی گفت: به دلیل بحران جهانی، برخی از پرداخت اقساط تسهیلات ناتوان هستند و ما مجبور هستیم تسهیلات گیرنده را ملزم به داشتن سپرده کنیم.
وی یادآور شد: مازندران کماکان مازاد مصرف دارد.
کریمی به برخی سوال‌ها درباره نساجی مازندران و سهم بانک‌های مازندران از میزان مطالبات پرداختی، پاسخ نداد در صورتی که یک مقام مسئول همواره باید آماده پاسخگویی باشد.
ار سوی روابط عمومی بانک ملی عنوان شد که سوالاتی در حوزه ثبت نام حج عمره پرسیده شود و رسانه‌ها بقیه سوال‌ها را به صورت مصاحبه اختصاصی در آینده از ریاست بانک ملی جویا شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول