اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان:

پیش‌بینی 700 هزار متقاضی عمره در اصفهان را داریم

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان گفت: در دوره قبل 430 هزار نفر در استان اصفهان در دوره گذشته از طریق بانک ملت ثبت نام کردند و پیش‌بینی می‌شود در این دوره 700 هزار نفرمتقاضی ثبت نام کنند.

پیش‌بینی 700 هزار متقاضی عمره در اصفهان را داریم
حسن روستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه افرادی که در دوره‌های گذشته افتتاح حساب داشته‌اند دیگر نیازی به افتتاح سپرده کوتاه مدت ندارند، اظهار داشت: اگر متقاضی ثبت‌نام در این دوره هم باشند با هیچ محدودیتی مواجه نبوده و فقط به سپرده کوتاه مدت به بلند مدت تبدیل می‌شود تا کارت حج صادر شود.
وی با بیان اینکه محدودیتی برای ثبت‌نام تا پایان یک ماه وجود ندارد، ادامه داد: در صورتی که تا پایان یک ماه متقاضی ثبت‌نام وجود داشته باشد، ساعت کاری 7.30 تا 6 بعدازظهر تمدید و اضافه می‌شود.
روستا در ادامه از ثبت‌نام عمره مفرده در دفاتر خدماتی خبر داد و افزود: در 19 دفتر خدماتی طرف قرارداد
ثبت نام عمره مفرده صورت می‌گیرد.
مدیر شعب بانک ملت با بیان اینکه آغاز اعزام عمره مفرده از سال 93 است، افزود: پیش‌بینی می‌شود 4.5 میلیون نفر در سراسر کشور متقاضی عمره نفره وجود داشته باشد.
وی در ادامه گفت: در دوره قبل 430هزار نفر از همشهریان در دوره گذشته از طریق بانک ملت ثبت نام کردند و پیش‌بینی می‌شود در این دوره 700هزار نفرمتقاضی ثبت نام کنند.
وی از تسهیلات ویژه طرح حجاج بانک ملت خبر داد و گفت: بانک ملت برای کمک به کارمندان در تمام نهادها و سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی تسهیلاتی ویژه در نظر گرفته که به صورت کشوری ابلاغ شده است.
روستا با بیان اینکه کارمندان با معرفی‌نامه برای خود و دو نفر از اعضای درجه یک خانواده می‌توانند از تسهیلات به مبلغ یک میلیون و 500هزار تومان با اقساط کم استفاده کنند.
وی به صدور زائر کارت برای حجاج اشاره کرد و گفت: هر زائر با در دست داشتن زائر کارت به شعب بانک‌های ملت در شهرهای مکه و مدینه مراجعه و وجه مورد نیاز خود را دریافت می‌کند.
این مدیر بانک با تاکید به اینکه با ریاض عربستان توافقاتی بر سر پشتیبانی این زائر کارت ملت صورت گرفته است، ادامه داد: مشکلی در این زمینه نداشته و در صورت بروز هر گونه اشکال زائران می‌توانند به پشتیبانی زائر کارت خود در بانک ملت‌ در عربستان مراجعه کند.
وی به نحوه ثبت نام زائران اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام در این بانک علاوه بر حضوری و غیرحضوری از طریق درگاه تلفنی هم صورت می‌گیرد که کد رهگیری به متقاضی داده و ثبت نام انجام می‌شود.‌
روستا ثبت نام به طریق تلفنی را فقط از طریق شعب بانک ملت دانست و بیان داشت: یکی از تسهیلات بانک ملت همین ثبت‌نام متقاضیان از طریق تلفن است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول