اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان بوشهر:

پیام‌نور از دانشگاه‌های فعال بوشهر در حوزه فرهنگ است

خبرگزاری فارس: رئیس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان بوشهر با تقدیر از رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور یکی از فعال‌ترین دانشگاه‌های استان در زمینه‌های فرهنگی است.

پیام‌نور از دانشگاه‌های فعال بوشهر در حوزه فرهنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عباس دشتی عصر امروز در مراسم آموزشی توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور بوشهر در نیروگاه اتمی بوشهر ‌افزود: هم‌اکنون این دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی و دینی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
وی با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: در این طرح اکثر دانشجویان و اساتیدی که از استان بوشهر حضور داشتند از دانشگاه پیام نور بوده که این مهم بیانگر تلاش دکتر احمدی، ریاست این دانشگاه است.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: باید از این فرصتی که خداوند در اختیار شما قرار داده در جهت تولید علم استفاده کرد.
وی با بیان این که دانشجویانی موفق هستند که برنامه و هدف مشخص داشته باشند ابراز داشت: جامعه امروز ایران اسلامی الگوی کشورهای جهان به  ‌ویژه مسلمانان بوده و نگاه تمام جوانان این کشورها به جوانان و دانشجویان ایرانی است.
دشتی با اشاره به تحریم‌ها و جنگ‌هایی که استکبار برای ایران اسلامی و همچنین در منطقه به وجود آورده است، تصریح کرد: هم اکنون کشورهای همسایه از الگوی حکومتی ایران اسلامی درس می‌گیرند و به دنبال ایجاد حکومت اسلامی هستند و به همین دلیل دشمنان اسلام با ایجاد درگیری و جنگ سعی دارند از صدور انقلاب اسلامی به سایر کشورها جلوگیری کنند.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان‌ بوشهر به شهدای دانشمند هسته‌ای کشور اشاره کرد و گفت: زمانی که استکبار در مقابل اراده ایرانی ناتوان و عاجز مانده است دست به ترور دانشمندان ما در عرصه‌های هسته‌ای و نانو می‌زند.
دشتی ادامه داد: استکبار به این موضوع مهم رسیده که دیگر با تطمیع، پول و ثروت نمی‌تواند جوانان و دانشمندان ایرانی را جذب خود کند بنابراین با بی‌شرمانه‌ترین روش‌های ممکن دانشمندان گرانقدر ما را ترور می‌کنند.
وی با بیان این که دانشجویان ما باید فرصت‌یاب باشند ابراز داشت: دانشجوی موفق باید به مسایل تربیتی خود بسیار حساس باشد.
دشتی با اشاره به تلاش برخی برای ورود دانشجویان به مسایل سیاسی پیش پا افتاده ابراز داشت: برخی تلاش می‌کنند با علم زدایی از دانشگاه‌ها دانشجویان ما را درگیر مسایل پیش پا افتاده سیاسی بکنند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: امروز دانشجویان ما افسران جنگ نرم بوده و به عنوان الگو برای جوانان مصری، یمنی و بحرینی محسوب می‌شوند.
دشتی به سفر اردوغان به مصر اشاره کرد و گفت: امروز جوانان مصری وقتی در مقابل پیشنهاد اسلام نو اردوغان قرار می‌گیرند آن را نمی‌پذیرند و اعلام می‌کنند ما خواستار اسلام امریکایی نیستیم بلکه اسلامی ناب و برخاسته از آرمان های امام(ره) شهیدان می‌خواهیم.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به تلاش برخی برای دین زدایی از دانشگاه‌ها هشدار داد.
وی همچنین فرصت شناسی را یکی دیگر از مؤلفه‌های انسان‌های موفق دانست و افزود: انسان‌های ناموفق انسان‌های فرصت سوزی هستند و از فرصتی که خداوند در اختیار آنان قرار داده به نحو مطلوب استفاده نمی‌کنند.
دشتی در پایان ابراز امیدواری کرد با فرصت شناسی تمامی دانشجویان، ایران اسلامی روز به روز قله‌های ترقی و پیشرفت را بیش از گذشته طی کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول