اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اعلام کرد:

استان فارس پیشتاز مشارکت‌های مردمی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم استان فارس در زمینه کمک به نیازمندان گوی سبقت را از استان‌های دیگر ربوده و جزو برترین‌ها هستند.

استان فارس پیشتاز مشارکت‌های مردمی در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید ستاری بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش علمی پژوهشی احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی که توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: همچنین این استان در سطح اطلاع‌رسانی رسانه‌ها در انعکاس اخبار کمیته امداد و جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیار فعال است.
وی ادامه داد: در گذشته فارس جزو استان‌های پنجم و ششم در زمینه جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی بود اما امروز با فاصله بسیاری در رتبه نخست کمک به نیازمندان قرار دارد.
ستاری به جشن عاطف‌های امسال در فارس اشاره و تصریح کرد: برای نخستین بار 17 هزار دانش‌آموز این استان در قالب یاوران امداد در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بر عهده داشتند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: در این جشن یک‌میلیارد و 300میلیون تومان توسط مردم و دانش‌آموزان جمع‌آوری و به نیازمندان اعطا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یک ریال از کمک‌های مردمی و مشارکتی مردم استان فارس خارج از این استان صرف نمی‌شود و تمام کمک‌ها هزینه نیازمندان داخل این استان می‌شود.
این مسئول گفت: همکاری رسانه‌های فعال در این استان با روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسیار موثر بوده‌اند.
به گزارش فارس، به مناسبت ششم ذیقعده روز گرامیداشت شاه چراغ (ع) و هفته کرامت همایش علمی پژوهشی احسان و نیکوکاری در فرهنگ رضوی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با حضور اساتید دانشگاه و حوزه برگزار شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول