اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان:

40درصد از شبکه برق میناب نیاز به تعویض دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: 40درصد از شبکه برق میناب نیاز به تعویض دارد.

40درصد از شبکه برق میناب نیاز به تعویض دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، محمدصادق وجدانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای برق این شهرستان با بیان اینکه درصد خاموشی برق به نصف رسیده متوسط خاموشی استان را چهار دقیقه در شبانه روز اعلام کرد و اظهار داشت: اوج مصرف برق و پیک بار در میناب 212 مگابایت است که این میزان حدود 13درصد پیک بار استان را تشکیل می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در میناب 61 هزار و 300 مشترک وجود دارد، افزود: برابر سرشماری سال 85 میناب دارای 330روستا است که 312 روستای بالای 20 خانوار آن از نعمت برق برخوردار هستند.
مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان مطالبات اداره برق در میناب را 5 میلیارد تومان ذکر کرد و ادامه داد: 40درصد از شبکه توزیع برق در میناب نیاز به تعویض و اصلاح دارد که وصول مطالبات پرداخت بدهی توسط مشترکان می‌تواند تضمینی برای تسریع در اصلاح شبکه توزیع شود.
وجدانی اضافه کرد: شرکت توزیع برای نیل و دستیابی به اهداف بلند مدت در قالب نقشه توسعه و با طراحی برنامه استراتژیک در حال حرکت است.
وی تصریح کرد: تمام برنامه‌های تدوین شده بر اساس تحقیقات، نظرات و تلاش های کارشناسان در بخش‌های مختلف شرکت و در راستای آرامش و آسایش مردم استان است.
در پایان این مراسم از خدمات  محمد کریمی رئیس اسبق اداره برق شهرستان میناب تجلیل و حمید رضا ساعدپناه به عنوان رئیس جدید ادره برق میناب معرفی شد.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول