اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان خبر داد:

افزایش 50 درصدی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زنجان گفت: تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در سال جاری 50 درصد افزایش می‌یابد.

افزایش 50 درصدی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی شامگاه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان، از افزایش 50 درصدی میزان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان خبر داد و اظهار داشت: با پذیرش 550 نفر در مقطع کارشناسی ارشد تعداد دانشجویان این مقطع به 850 نفر افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد: از درخواست پذیرش 7 هزار و 700 نفر برای دوره کارشناسی این دانشگاه این تعداد از سوی سازمان سنجش 2 هزار و 200 نفر اعلام شده است.
رئیس دانشگاه زنجان از افزایش 400 نفری دوره کارشناسی این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد مجموع پذیرش مهر و بهمن دانشگاه زنجان است.
وی افزایش ظرفیت پذیرش خوابگاه‌های دانشگاه زنجان را از برنامه‌ریزی‌های این دانشگاه در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها در سال جاری عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 400 خوابگاه خودگردان دو نفره در اختیار دانشجویان دختر در سال جاری قرار داده می‌شود.
افشارچی اصلاح تقویم پذیرش دانشجویان را نیز از برنامه‌های سال جاری اعلام  کرد و بیان داشت: این تقویم با اعمال سیاست‌های جدید در سال‌های آینده اجرایی می‌شود.
وی رقابتی کردن خوابگاه‌های دانشجویی را در راستای ارائه خدمات مطلوبتر از برنامه‌ریزی‌های سال جاری دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های این خوابگاه‌ها، رقابتی شدن موجب ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان می‌شود.
رئیس دانشگاه زنجان تصریح کرد: 60 درصد خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه زنجان در سال جاری تعمیر و تجهیز شده است و برنامه‌ریزی برای کلنگ‌زنی نخستین خوابگاه دانشجویی با مدیریت بخش خصوصی در سال جاری توسط استاندار زنجان  انجام شده است.
وی از آغاز عملیات اجرایی سه خوابگاه در سال جاری در این دانشگاه خبر داد و ابراز داشت: یادمان شهدای گمنام دانشگاه نیز در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.
افشارچی افتتاح سر در و فضای سبز ورودی دانشگاه را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی در خصوص اجرای برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس در دانشگاه صورت گرفته است.
وی الکترونیکی کردن ثبت‌نام دانشجویان و جداسازی معاونت فرهنگی از معاونت دانشجویی را از دیگر اقدامات دانشگاه زنجان در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: معاونت فرهنگی با جذب افراد مجرب در راستای ارتباط موثر با دانشجویان از سال جاری از معاونت دانشجویی جدا شده و فعالیت‌های خود را به طور مستقل انجام می‌دهد.
رئیس دانشگاه زنجان برگزاری یادواره شهید مجید شهریاری را از برنامه‌های این دانشگاه در هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بهینه‌سازی فضاهای ورزشی نیز در دانشگاه انجام شده است.
وی از تاسیس نخستین واحد اقماری دانشگاه زنجان در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این واحد با دو رشته در سال جاری فعالیت خود را با پذیرش 100 دانشجو آغازمی‌کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول