اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز به کار نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک در همدان

خبرگزاری فارس: ‌ششمین نمایشگاه خودرو، نیرو محرکه، قطعات یدکی، حمل و نقل و اتومبیل‌های کلاسیک (قدیمی)‌ فردا چهارشنبه در نمایشگاه بین‌المللی استان همدان کار خود را آغاز می‌کند.

آغاز به کار نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی همدان، در این نمایشگاه که در وسعتی بالغ بر 8 هزار مترمربع برگزار می‌شود در مجموع بیش از 90 واحد در زمینه‌های مختلف صنایع خودرو حضور خواهند داشت.
حضور واحدهای خودروساز از نقاط بارز این نمایشگاه به شمار می‌رود و با توجه به بازار این صنایع در کشور، برگزاری این نمایشگاه در این شرایط از اهمیت خاصی برخوردار است و علاوه بر آنکه بخش اعظمی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه غرب کشور را به نمایش می‌گذارد، توان رقابتی این صنعت را به رخ جهانیان می‌کشاند.
گردآمدن تولیدکنندگان عمده خودرو و قطعات یدکی در پایتخت تمدن ایران زمین حاکی از ظرفیت‌های پنهان منطقه در برای تبدیل شدن به پایلوت اقتصادی غرب کشور است.
حضور هیئت اتومبیلرانی استان همدان در این نمایشگاه ضمن اینکه به جنبه‌هایی تفریحی برای خانواده‌ها و بازدیدکنندگان به وجود آورده، به جنبه‌های تخصصی نمایشگاه نیز افزوده است.
اجرای عملیات‌های مختلف ماشین‌سواری در محوطه باز نمایشگاه توسط این هیئت و همچنین پرواز هواپیما و هلکوپترهای کنترلی با حضور مهندسان امر نیز از دیگر جذابیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌رو‌د.
همچنین در بخش ویژه نمایشگاه بیش از 70 نوع ماشین مختلف (کلاسیک و قدیمی) به نمایش گذاشته می‌شود و در این میان، حضور متخصصان و تولیدکنندگان در غرفه‌ها، فضایی را پدید خواهد آورد که مخاطبان می‌توانند بدون واسطه به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابند.
ششمین نمایشگاه خودرو، نیرو محرکه، قطعات یدکی، حمل و نقل و اتومبیل‌های کلاسیک (قدیمی) از چهارشنبه 13 تا 18 مهر ماه سال جاری همه روزه از ساعت 15:30 تا 20:30 به کار خود ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول