اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری اردبیل خبر داد:

عکاسان اردبیلی در مسیر نمایشگاه‌های خارجی

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان اردبیل گفت: عکاسان هنرمند استان اردبیل در دو نمایشگاه عکس بین‌المللی شرکت می‌کنند.

عکاسان اردبیلی در مسیر نمایشگاه‌های خارجی
ساسان ناطق امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این عکاسان که اعضای حوزه هنری استان اردبیل هستند در نمایشگاه بین‌المللی قبرس 2011 و نمایشگاه نبض ایرانی برزیل حضور می‌یابند.
این مسئول ابراز داشت: نمایشگاه بین‌المللی قبرس به مناسبت شصت‌امین سالگرد تاسیس فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) برگزار می‌شود که 67 نفر از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بین‌المللی از اعضای باشگاه عکاسان جوان هستند.
وی ادامه داد: آرام علایی‌اردبیلی و عبدالرحمن مجرد از عکاسان جوان اردبیلی برگزیده و راه یافته به نمایشگاه این جشنواره هستند.
سرپرست حوزه هنری اردبیل همچنین یادآور شد: نمایشگاه نبض ایرانی با آثاری از عکاسان نسل جدید ایران در مرکز فرهنگی - هنری واقع در ریودوژانیروی برزیل برپا شده است.
این مسئول بیان داشت: کامل روحی، آرام علایی اردبیلی و عبد‌الرحمن مجرد در این نمایشگاه بزرگ که بخشی از رویدادهای جانبی دو سالانه بزرگ هنرهای تصویری ریودوژانیرو است، حضور دارند.
ناطق تصریح کرد: نمایشگاه نبض ایرانی تا هشت آبان ماه در ریودوژانیرو شهر پرجمعیت آمریکای لاتین برپا خواهد بود.
وی بیان داشت: همچنین در این نمایشگاه آثاری از عباس عطار، بهمن جلالی، عباس کیارستمی، صادق تیرفکن و ... از هنرمندان کشور به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول